Oostenrijk toeristisch partner van Vierdaagse Nijmegen

  • Sponsoring
  • 6 feb 2015 @ 12:46
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringActivatieMaatschappij

Het Oostenrijks toeristenburo/Österreich Werbung (ÖW) heeft zich verbonden aan de 99ste Vierdaagse van Nijmegen. Het bureau wil Oostenrijk als wandelland onder de aandacht brengen.

In de campagne tijdens de 99ste Vierdaagse komt de nadruk te liggen op de regio's Karinthië en Kitzbühel Alpen. In Karinthië wordt van 7 tot en met 10 september van dit jaar voor de tweede maal de Alpen4Daagse georganiseerd, wederom met de inbreng van knowhow van Stichting DE 4DAAGSE en de Koninklijke Wandel Bond Nederland.

Al van oudsher mag Oostenrijk zich bij uitstek een wandelland noemen. Wandelen in de Oostenrijkse bergwereld is de meeste geliefde vakantievorm voor 40 procent van de Nederlandse vakantiegangers in Oostenrijk in de zomer.

De betrokkenheid van Oostenrijk bij de 99ste Vierdaagse komt tot uiting in diverse (social) media die de Vierdaagse ten dienste staan. Wandelland Oostenrijk wordt nadrukkelijk gepromoot op de derde dag – de Dag van Groesbeek – als Oostenrijk de volledige aankleding van een vers water tappunt aan de Zevenheuvelenweg voor zijn rekening neemt.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken