Mark Miedema (Sanoma) zakelijk directeur Stichting Kikid

Mark Miedema (Sanoma) zakelijk directeur Stichting Kikid
  • Sponsoring
  • 1 nov 2019 @ 15:49
  • 17454 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • FondsenwervingZakelijkEvenementPersonaliaMaatschappij

Stichting Kikid heeft Mark Miedema per 1 november aangetrokken als zakelijk directeur. Hij werkte de afgelopen jaren als directeur Evenementen bij Sanoma.

Voor Sanoma (waar MarketingTribune hem vorig jaar nog over sprak) was Miedema actief in verschillende commerciële directie- en management rollen bij achtereenvolgens VNU Media en Reed Elsevier. Nu kiest hij dus voor de non-profit sector, waarin het veel draait om sponsoring en fondsenwerving.

Janine de Ridder, oprichter en directeur van Stichting Kikid: 'Wij bereiken jaarlijks meer dan 10.000 leerlingen live en voeren onze projecten uit in het hele land. Daarnaast bereiken we honderdduizenden leerlingen via digitale kanalen en campagnes. We bestaan nu 10 jaar en zijn klaar voor de volgende fase, wat betekent dat het onze missie is om alle leerlingen tussen de 12 en 16 in Nederland te bereiken met onze methodiek. Mark heeft jarenlange ervaring op het vlak van communicatie, media en evenementen. Hij brengt daardoor belangrijke kennis en ervaring om Kikid verder te laten groeien. Met Mark erbij gaan we de nieuwe fase dus met veel vertrouwen tegemoet. Ik zie uit naar de samenwerking met hem.'

Mark Miedema: 'Kikid laat jongeren voelen dat ze precies goed zijn zoals ze zijn én leert ze over de enorme kracht en invloed die ze hebben op keuzes die ze kunnen maken in hun leven. Ik vind het fantastisch om daar een bijdrage aan te gaan leveren. Ik heb dan ook enorm veel zin om aan de slag te gaan bij Kikid. In de gesprekken met Janine en andere collega’s en door het zelf bijwonen van een aantal theaterproducties ben ik geraakt door de bevlogenheid van de Kikid medewerkers en de impact van de producties, trainingen en lesmaterialen op jongeren.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken