Deloitte sluit partnerschap met IDFA

Deloitte sluit partnerschap met IDFA
  • Sponsoring
  • 2 nov 2021 @ 08:41
  • 15130 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Internationaal zakelijk dienstverlener Deloitte is vanaf 1 november 2021 voor vier jaar Premium Partner van International Documentary Film Festival Amsterdam, (IDFA). Deloitte en IDFA geloven in de kracht en impact van documentaires.

Deloitte en IDFA gaan zich inzetten voor het bij elkaar brengen van documentaires, film en publiek.

Daarnaast gaat de Deloitte Impact Foundation het Educatieprogramma van IDFA ondersteunen in de doorontwikkeling en opschaling van het lesprogramma van IDFA, zodat nog meer kinderen in Nederland toegang krijgen tot de mooiste documentaires.

Op de foto boven met v.l.n.r. Johan Stuiver (programmadirecteur World Class-Deloitte Impact Foundation), Cees van 't Hullenaar (executive director IDFA), Orwa Nyrabia (artistic director IDFA) en Hans Honig (CEO Deloitte).

CEO Deloitte, Hans Honig: ‘In een tijd waarin waarheidsvinding belangrijker is dan ooit, is de rol van IDFA van groot belang. IDFA is internationaal toonaangevend, haar documentaires zijn inspirerend en maatschappelijk relevant. Dit past naadloos in de ambitie van Deloitte om impact te maken, aan het denken te zetten en kennis te delen. Door krachten te bundelen, kunnen we meer in beweging brengen.’

IDFA is internationaal toonaangevend, haar documentaires zijn inspirerend en maatschappelijk relevant

Executive director IDFA Cees van ’t Hullenaar: ‘Deloitte staat net als IDFA midden in de maatschappij en onderzoekt en duidt belangrijke mondiale ontwikkelingen. Wij vinden elkaar in deze wederzijdse waarden. In deze uitdagende periode waarin zowel snelle beelden als extreme meningen overheersen, zijn wij ontzettend trots dat Deloitte ervoor kiest om juist de nuance en het engagement van de creatieve documentairefilm te ondersteunen. Wij verheugen ons zeer op deze inhoudelijke samenwerking.’

IDFA is naar eigen zeggen 'de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal documentaire-instituut dat gidst, inspireert en stelling neemt. Een instituut dat zich richt op publiek, professionals en scholieren en dat documentairefilms en -projecten selecteert op artistieke kwaliteit, urgentie en toegankelijkheid.'

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken