StudentenWerk en Scoupy winnen Loey Awards

StudentenWerk en Scoupy winnen Loey Awards
  • Algemeen
  • 6 sep 2013 @ 13:58
  • 22319 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Rogier Thewessen van StudentenWerk heeft gisteravond de Loey Award 2013 gewonnen en Valentijn Bras van het digitale kortingsplatform Scoupy de Loey Starters Award.


Op de website van Loey Awards worden de twee winnaars als volgt beschreven: Rogier Thewessen richtte in 2000 StudentenWerk op, toen hij en zijn twee compagnons zelf nog studeerden. Inmiddels is StudentenWerk een serieuze uitdager van de grote traditionele uitzenders.
Valentijn Bras is als ondernemer erg sterk in bedenken van concepten, maar zijn kracht zit hem vooral in de snelle uitvoering. Scoupy is in korte tijd uitgegroeid tot het digitale kortingsplatform van Nederland.

Over de awards
De Loey (Leading Online Entrepreneur of The Year) Awards zijn onafhankelijke prijzen voor de beste ondernemers in de Nederlandse online industrie. Er zijn twee prijzen. De eerste, de Loey Award, is bedoeld voor ondernemers die minimaal vijf jaar als zodanig actief zijn en in enig boekjaar minimaal 2,5 miljoen euro omzet of 250.000 euro winst maakten. De tweede, de Starters Award, staat open voor iedereen die minimaal een jaar aan het ondernemen is.
De Awards zijn een initiatief van Peak Capital en Van den Ende & Deitmers. De jury bestaat uit Michiel Mol (Lost Boys en Media Republic), Pieter Zwart (Coolblue), Daniel Ropers (Bol.com), Reinout Oerlemans (Eyeworks) en Bernhard van Oranje (Clockwork en Levi9 Global Sourcing).

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken