StudentenWerk en Scoupy winnen Loey Awards
- Algemeen
- 6 sep 2013 @ 13:58
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Awards
- 6 sep 2013 @ 13:58
- Redactie MarketingTribune
Rogier Thewessen van StudentenWerk heeft gisteravond de Loey Award 2013 gewonnen en Valentijn Bras van het digitale kortingsplatform Scoupy de Loey Starters Award.
Op de website van Loey Awards worden de twee winnaars als volgt beschreven: Rogier Thewessen richtte in 2000 StudentenWerk op, toen hij en zijn twee compagnons zelf nog studeerden. Inmiddels is StudentenWerk een serieuze uitdager van de grote traditionele uitzenders.
Valentijn Bras is als ondernemer erg sterk in bedenken van concepten, maar zijn kracht zit hem vooral in de snelle uitvoering. Scoupy is in korte tijd uitgegroeid tot het digitale kortingsplatform van Nederland.
Over de awards
De Loey (Leading Online Entrepreneur of The Year) Awards zijn onafhankelijke prijzen voor de beste ondernemers in de Nederlandse online industrie. Er zijn twee prijzen. De eerste, de Loey Award, is bedoeld voor ondernemers die minimaal vijf jaar als zodanig actief zijn en in enig boekjaar minimaal 2,5 miljoen euro omzet of 250.000 euro winst maakten. De tweede, de Starters Award, staat open voor iedereen die minimaal een jaar aan het ondernemen is.
De Awards zijn een initiatief van Peak Capital en Van den Ende & Deitmers. De jury bestaat uit Michiel Mol (Lost Boys en Media Republic), Pieter Zwart (Coolblue), Daniel Ropers (Bol.com), Reinout Oerlemans (Eyeworks) en Bernhard van Oranje (Clockwork en Levi9 Global Sourcing).
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

