Femke vroeg uit de veren voor zorg en welzijn

Femke vroeg uit de veren voor zorg en welzijn

Vanochtend zetten tientallen BN’ers, zoals Femke Halsema, Hans van Breukelen en Rick Engelkes, zich door heel Nederland in voor de opening van de Nationale Week van Zorg en Welzijn. Op deze dag openen duizenden zorg- en welzijnsorganisaties hun deuren voor het grote publiek. Scholieren en BN’ers nemen samen een kijkje achter de schermen.

Onder andere Klaas van Kruistum, Tangarine, Koert-Jan de Bruijn, Brace, Mirella van Markus, Sebastiaan Labrie, Foppe de Haan, Henny Huisman, Rick Engelkes, Anna-Alicia Sklias en de cast van SpangaS werken dit jaar mee te werken aan deze kick-off. Zij starten de week vanochtend met een bezoek aan een zorg- of welzijnsorganisatie in hun buurt. De BN’ers en scholieren lopen een ochtend mee met de medewerkers en ontdekken hoe ingrijpend, maar vooral ook hoe dankbaar de zorg kan zijn. Zo kan iedereen met eigen ogen zien wat voor fantastisch werk er in de zorg- en welzijnssector wordt verricht.

Imago zorg en welzijn De Nationale Week van Zorg en Welzijn, die van 16 tot en met 21 maart wordt georganiseerd, is een initiatief van de 16 regionale werkgeversorganisaties in zorg en welzijn. In samenwerking met Stichting RegioPlus dient de week de beeldvorming en het imago van de sector zorg en welzijn te stimuleren. Daarnaast komen er ook veel bezoekers naar de open dagen vanwege interesse in een studie of baan in de sector.

Op de foto: Femke Halsema (beeld: Harold Pereira)

Redactie Zorgmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken