Femke vroeg uit de veren voor zorg en welzijn
- Algemeen
- 16 mrt 2015 @ 09:00
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - JeugdzorgGehandicaptenzorgRevalidatiezorgCampagnesVerslavingszorg
- 16 mrt 2015 @ 09:00
- Redactie Zorgmarketing
Vanochtend zetten tientallen BN’ers, zoals Femke Halsema, Hans van Breukelen en Rick Engelkes, zich door heel Nederland in voor de opening van de Nationale Week van Zorg en Welzijn. Op deze dag openen duizenden zorg- en welzijnsorganisaties hun deuren voor het grote publiek. Scholieren en BN’ers nemen samen een kijkje achter de schermen.
Onder andere Klaas van Kruistum, Tangarine, Koert-Jan de Bruijn, Brace, Mirella van Markus, Sebastiaan Labrie, Foppe de Haan, Henny Huisman, Rick Engelkes, Anna-Alicia Sklias en de cast van SpangaS werken dit jaar mee te werken aan deze kick-off. Zij starten de week vanochtend met een bezoek aan een zorg- of welzijnsorganisatie in hun buurt. De BN’ers en scholieren lopen een ochtend mee met de medewerkers en ontdekken hoe ingrijpend, maar vooral ook hoe dankbaar de zorg kan zijn. Zo kan iedereen met eigen ogen zien wat voor fantastisch werk er in de zorg- en welzijnssector wordt verricht.
Imago zorg en welzijn De Nationale Week van Zorg en Welzijn, die van 16 tot en met 21 maart wordt georganiseerd, is een initiatief van de 16 regionale werkgeversorganisaties in zorg en welzijn. In samenwerking met Stichting RegioPlus dient de week de beeldvorming en het imago van de sector zorg en welzijn te stimuleren. Daarnaast komen er ook veel bezoekers naar de open dagen vanwege interesse in een studie of baan in de sector.
Op de foto: Femke Halsema (beeld: Harold Pereira)
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lexus introduceert nieuwe LBX met tijdelijke showroom P.C....
- ASN Bank heeft beste positionering financiële sector
- Nicole van Lieshout van Noordwijk Marketing: 'Durf te kiezen...
- Wanted: wielrennende of mountainbikende marketeers
- Eneco stopt met claim 'sneller klimaatneutraal' op verzoek ACM
- Ferrari en HP werken samen in Formule 1
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing