Pedigree opent hondensnackbar op Dierendag

- Algemeen
- 2 okt 2023 @ 09:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 okt 2023 @ 09:41
- Michiel van Zaane
Op Dierendag opent Pedigree voor één dag een hondensnackbar in Haarlem. Daarmee wil het merk aandacht vragen voor adoptiehonden.
Meer dan de helft (57%) van Nederlandse hondeneigenaren vindt het belangrijk om hun hond tijdens Dierendag extra waardering te geven. Tweederde (66%) van hen verwent hun viervoeter op Dierendag dan ook met een extra snack, zo blijkt uit onafhankelijk onderzoek in opdracht van hondenvoeding en -verzorgingsmerk Pedigree.
Op Dierendag opent Pedigree daarom een eendaagse hondensnackbar in Haarlem om aandacht te vragen voor haar wereldwijde missie om tegen 2030 alle honden een liefdevol thuis te geven en hondenadoptie te stimuleren. Voor elke snack uit de snackmuur worden hondenbaasjes om een zelf te bepalen donatie gevraagd. De volledige opbrengst hiervan gaat naar dierenwelzijnsorganisatie DierenLot, partner van Pedigree. Parallel doneert Pedigree tot 8 oktober één maaltijd voor elke verkochte Pedigree snack in on- en offline retail aan asielen, om zo de tijd die honden in het asiel doorbrengen aangenamer te maken.
Roel Govers, Corporate Affairs Director Mars Nederland (moederbedrijf Pedigree): ‘Sinds drie jaar doneren we bij Pedigree één maaltijd voor elke snack die in de periode rondom Dierendag wordt verkocht. Vorig jaar resulteerde deze actie in een mijlpaal van 1 miljoen gedoneerde maaltijden. Dit jaar voegen we daar de ludieke snackbar-actie aan toe om extra aandacht te vragen voor al die asielhonden die het ook verdienen om zo verwend te worden.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management