Bo Kant-Hessels nieuwe projectmanager SAN
- B2b
- 11 sep 2019 @ 10:28
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 11 sep 2019 @ 10:28
- Redactie MarketingTribune
Bo Kant-Hessels is begin september jl. in dienst getreden als projectmanager bij de SAN. Zij volgt hiermee Nadine Moritz op, die de afgelopen 2 jaar de SAN mede heeft vormgegeven.
Kant-Hessels heeft ervaring opgedaan als projectmanager bij DTG en aan de bureauzijde als Marketing & Communciation Manager bij IPG Mediabrands. Kant-Hessels: ‘Aan de slag gaan bij SAN is een langgekoesterde droom en ik ben ontzettend blij dat de droom nu werkelijkheid wordt. Met enorm veel zin en enthousiasme ga ik dit geweldige avontuur tegemoet en ik heb het voornemen om dit tot een groot succes te maken.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Marketingtransfers week 25, 2025
- [column] LinkedIn en PR zijn on the rise in B2B en SEO ligt op...
- Van bannerblindheid naar breinbewuste branding
- Sanne Houterman nieuwe Strategy Director bij Cheil
- Mediahuis E-commerce behaalt duurzaamheidskeurmerk
- ‘Samen bouwen aan een verhaal’: AH Retail Media Services en...
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers