We love communities leert ondernemer online netwerken
- B2b
- 26 mrt 2020 @ 10:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalCommunicatie
- 26 mrt 2020 @ 10:49
- Lucas Boon
Ondanks het verbod op fysiek samenkomen tot 1 juni zijn ondernemers nog terughoudend om online te netwerken, stelt We love communities. De lancering van een nieuw online lesprogramma moet uitkomst bieden.
Foto: Maartje Blijleven, oprichter van We love communities.
Het moeten initiëren van online gesprekken, het aanspreken van groepen mensen via social media en niet weten wat interessante berichten zijn om online te delen, weerhoudt ondernemers van online netwerken', zo blijkt uit een inventarisatie van We love communities.
Om deze ondernemers over hun koudwatervrees heen te helpen, lanceert netwerkorganisatie We love communities een online lesprogramma genaamd Online Community Academy dat ondernemers vanaf huis kunnen volgen. Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.
Maartje Blijleven, oprichter van We love communicaties, zegt: 'De coronacrisis is een enorme klap voor ondernemers. Tegelijkertijd is er nu meer ruimte om te reflecteren, nieuwe mogelijkheden te verkennen en nieuwe vaardigheden op te doen. De uitdaging is om uit je comfortzone te stappen en jezelf ook op inhoud te profileren via online netwerken. Dat verbetert je zichtbaarheid, impact en resultaten.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AI-trends 2025: de AI-generatie en... 13-12-2024
- Brancheverenigingen: marketinggids... 12-12-2024
- DDMA viert jubileum, Janssen... 29-11-2024
- Marketingtrends 2025: AI-snippets,... 29-11-2024
- D&IN publiceert protocol datalekken 28-11-2024
- Hoe Mediahuis miljoenen... 28-11-2024