We love communities leert ondernemer online netwerken

We love communities leert ondernemer online netwerken
  • B2b
  • 26 mrt 2020 @ 10:49
  • 19191 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalCommunicatie

Ondanks het verbod op fysiek samenkomen tot 1 juni zijn ondernemers nog terughoudend om online te netwerken, stelt We love communities. De lancering van een nieuw online lesprogramma moet uitkomst bieden.

Foto: Maartje Blijleven, oprichter van We love communities.

Het moeten initiëren van online gesprekken, het aanspreken van groepen mensen via social media en niet weten wat interessante berichten zijn om online te delen, weerhoudt ondernemers van online netwerken', zo blijkt uit een inventarisatie van We love communities.

Om deze ondernemers over hun koudwatervrees heen te helpen, lanceert netwerkorganisatie We love communities een online lesprogramma genaamd Online Community Academy dat ondernemers vanaf huis kunnen volgen. Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.

Maartje Blijleven, oprichter van We love communicaties, zegt: 'De coronacrisis is een enorme klap voor ondernemers. Tegelijkertijd is er nu meer ruimte om te reflecteren, nieuwe mogelijkheden te verkennen en nieuwe vaardigheden op te doen. De uitdaging is om uit je comfortzone te stappen en jezelf ook op inhoud te profileren via online netwerken. Dat verbetert je zichtbaarheid, impact en resultaten.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken