Thomas Barta alsnog keynote Nima Marketing Day
- B2b
- 6 mei 2021 @ 11:10
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EvenementMarketing
- 6 mei 2021 @ 11:10
- Nanny Kuilboer
Al aangekondigd als keynote voor Nima Marketing Day 2020, gaat het er in 2021 toch echt van komen: schrijver, columnist, docent én eeuwig student op zijn favoriete onderwerp Marketing Leadership Thomas Barta is de eerste keynote van Nima Marketing Day 2021 op donderdag 9 september in DeFabrique in Utrecht.
Voormalige McKinsey-partner Barta verwierf internationale faam met zijn boek The 12 Powers of a Marketing Leader, waarin hij stilstaat bij resultaten uit het grootste onderzoek naar leiderschap onder marketingprofessionals, waaraan ruim 68.000 respondenten deelnamen. Hij was tevens één van de best gewaardeerde sprekers van het in oktober 2019 gehouden internationale Festival of Marketing in Londen. Het is de eerste keer dat hij spreekt op een Nederlands marketingevent.
Verlanglijstje
Barta stond al geruime tijd op het verlanglijstje van de NMD-organisatie, met name door zijn scherpe en heldere columns, waarmee hij ook in Nederland opviel. Luuk Ros, namens Nima de programmeur van NMD21: ‘We zijn in zekere zin speciaal voor hem naar Londen en het Festival of Marketing afgereisd in oktober 2019. Marketingsprekers zijn er genoeg, maar dit is wel echt buitencategorie, dus die wilden we met eigen ogen bekijken. Als NMD-keynote is hij een waardig opvolger van Teun van der Keuken in 2017, Micael Dahlen in 2018 en Tom Goodwin in 2019.’
WAT Nima Marketing Day
WANNEER Donderdag 9 september 2021
WAAR DeFabrique Utrecht
INFORMATIE nimamarketingday.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- DDMA viert jubileum, Janssen... 29-11-2024
- Marketingtrends 2025: AI-snippets,... 29-11-2024
- D&IN publiceert protocol datalekken 28-11-2024
- Hoe Mediahuis miljoenen... 28-11-2024
- De marketingtransfers van week 47,... 22-11-2024
- [onderzoek] “Merken moeten inspelen... 19-11-2024