Nieuwe campagne Saxo focust op prijsstelling

Nieuwe campagne Saxo focust op prijsstelling
  • B2b
  • 13 mei 2024 @ 12:08
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Saxo, het platform voor online handelen in beleggingsproducten, lanceert een multimediale campagne om haar recente pricing strategie onder de aandacht te brengen.

Met deze campagne wil Saxo de markt kennis laten maken met de verbeterde prijsstelling. Met deze nieuwe prijsstelling wordt het  platform naar eigen zeggen ‘concurrerender in de markt.’

De tariefverlaging stelt Saxo in staat om te concurreren met de prijsvechters in de markt. In samenwerking met het nieuwe mediabureau The Committed Agency zal Saxo de boodschap van de tariefverlaging verspreiden via verschillende kanalen om een breed publiek te bereiken. De campagne is zichtbaar op out-of-home en radio, aangevuld met een specifieke inzet van online kanalen.

Volmer Schellens, head of marketing bij Saxo Nederland: ‘Met onze nieuwe multimediale campagne willen we de markt informeren over de recente tariefverlaging en laten zien dat we luisteren naar hun behoeften.’

Leon Bultman, partner The Committed Agency: ‘De doelstellingen zijn ons duidelijk en we vertrouwen erop de juiste mediamix te hebben gevonden die maximaal bijdraagt aan die doelstellingen. Saxo kiest met deze campagne een duidelijke positie in de markt, iets dat past bij ons als bureau.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken