Via presenteert vier nieuwe bestuursleden

- B2b
- 22 okt 2024 @ 09:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 okt 2024 @ 09:45
- Michiel van Zaane
Brancheplatform Via maakt vier nieuwe bestuursleden bekend die tijdens de ALV op 20 november 2024 aan de leden gepresenteerd worden: Jeena van der Heul, Boris Nihom (Dentsu Creative Amsterdam), Clemmentijn Treinen (Microsoft Advertising) en Tristan Albers (GoSpooky).
De vernieuwing is het gevolg van het aankomende vertrek van de bestuursleden Diana van Roest, Gijs de Bruijn, Joris Lak en Renee van den Oetelaar, die ruim drie jaar actief een bijdrage aan het bestuur hebben geleverd. Rik Ledder, voorzitter van Via: ‘Met het nieuwe bestuur hebben we een framework gedefinieerd van de topdomeinen waarop we de markt willen ondersteunen: data, creatie, media, technologie, visie en innovatie. De kennis en ervaring van de nieuwe bestuursleden is enorm; zij begrijpen als geen ander welke uitdagingen organisaties momenteel tegenkomen in de digitale transformatie en de veranderingen in de markt. Achter de schermen van Via zijn ze al enige tijd actief om de overdracht van de vertrekkende bestuursleden soepel te laten verlopen. Ik ben ervan overtuigd dat hun komst zal leiden tot nieuwe inzichten en oplossingen die fundamentele verbeteringen voor de sector zullen brengen.’
Portefeuilles
Het framework van de belangrijkste domeinen waarop Via de branche wil ondersteunen, is ook zichtbaar in de portefeuilles die onder de nieuwe en de zittende bestuursleden zijn verdeeld. Samenstelling van het Via-bestuur na goedkeuring van de ALV:
• Voorzitter: Rik Ledder
• Vicevoorzitter: Maiko Valentijn
• Secretaris: Sonja Vroling
• Penningmeester: Dorine van Mullem
• Portefeuille Visie: Boris Nihom
• Portefeuille Talent: Eva van Heuven, Clemmentijn Treinen
• Portefeuille Mens: Atva van Zanten, Mèlanie Bosveld
• Portefeuille Data, Tech & Privacy: Willem van der Weide
• Portefeuille Innovatie: Jeena van der Heul, Yvonne Prins
• Portefeuille Ondernemerschap: Brian Hirman, Charley Peereboom
• Algemeen bestuurslid: Tristan Albers
Foto: (van links naar rechts): Creative director en filmmaker Jeena van der Heul, Clemmentijn Treinen (Microsoft Advertising), Boris Nihom (Dentsu Creative Amsterdam) en Tristan Albers (GoSpooky).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 11, 2025
- Thijs de Boer versterkt creatief leiderschap TBWA\Neboko
- [column] De ondergang van authentieke content op LinkedIn
- Edward Knol nieuwe Managing Director van Initiative Nederland
- Wim Creative Agency neemt David Raakt over
- [column] Heeft jouw merk voldoende brand health kracht?
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 11,... 21-03-2025
- Edward Knol nieuwe Managing Director... 19-03-2025
- Wim Creative Agency neemt David... 18-03-2025
- Thijs de Boer versterkt creatief... 17-03-2025
- De marketingtransfers van week 10,... 14-03-2025
- Surf en Nikhef kiezen ServerDirect... 11-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center