Being There en The Gardeners verzorgen campagne 'Mobiles For Good' van Vodafone Foundation

Being There en The Gardeners verzorgen campagne 'Mobiles For Good' van Vodafone Foundation
  • Bureaus
  • 2 mei 2014 @ 18:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PR

De Vodafone Foundation heeft Being There en The Gardeners gevraagd om invulling te geven aan de campagne rondom hun jaarlijkse Mobiles For Good challenge. Met de Mobiles for Good Challenge wil de Vodafone Foundation aan de start staan van nieuwe social enterprises die middels mobiele technologie Nederlandse, sociaal maatschappelijke problemen oplossen.

Zes social enterprises in de dop winnen uiteindelijk 30.000 euro en vier maanden intensieve begeleiding. Na vier maanden wordt de challenge afgesloten met een concept pitch aan grote investeerders. De Nederlandse editie is een onderdeel van een wereldwijd Vodafone Foundation Initiatief. Being There en The Gardeners zijn samen verantwoordelijk voor de totaalcampagne inclusief PR, online en content. 

Ze bedachten als overkoepelend thema: How to Solve, omdat de challenge feitelijk één grote bewijsvoering is van hoe je échte problemen kunt oplossen met mobiele technologie. De eerste fase van de campagne loopt vanaf 11 april. Vanaf juni breidt de campagne zich verder uit. 

www.vodafone.nl
www.there.nl
www.thegardeners.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken