Robbert de Graaf client services director Redmint
- Bureaus
- 23 okt 2015 @ 16:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 23 okt 2015 @ 16:36
- Redactie Bureaus
Per 1 oktober heeft Robbert de Graaf het Redmint team versterkt als cliënt services director. Robbert komt over van Huawei Technologies, waar hij, nadat hij Huawei introduceerde in Nederland, Vice President voor de consumententak in Duitsland was. Eerder vervulde Robbert commerciële functies bij bekende A-merken, zoals Sony, Motorola en LG.
Vanuit opdrachtgever naar de bureaukant. Robbert de Graaf: 'Een logische keuze. Na al die jaren miste ik nog steeds een bureau dat niet alleen goede effectieve activaties kan bedenken, helemaal kan uitvoeren, maar zich ook verantwoordelijk voelt voor het totale traject en resultaat. Zo een bureau is Redmint. Redmint is in staat om echt een totale campagne professioneel te managen.'
Aan deze totaal aanpak is veel behoefte. Robbert de Graaf: 'Soms beginnen bedrijven niet eens aan een activatie omdat ze bijvoorbeeld de data niet kunnen verwerken of niet de juiste systemen hebben om resultaten om te zetten in klinkende munt. Bij Redmint hebben we ook daarvoor alles in huis. Ik ben blij dat ik mag bijdragen om van Redmint het trendsettende activatie bureau van de toekomst te maken.'
Het merk activatie bureau uit Amsterdam, activeert merk, product en/of actie met een opvallende- en creatieve aanpak die het verschil maakt. Online of Offline. De activatie experts van Redmint zijn van alle markten thuis, van campagnestrategie, design, uitvoering tot en met complete fulfilment.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Geflipte campagne van BikeFlip02-05-2024
- Fairtrade Original zet focus op... 30-04-2024
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing