MediaMonks benoemt nieuw managing directorsduo
- Bureaus
- 21 aug 2018 @ 12:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 21 aug 2018 @ 12:06
- Lucas Boon
MediaMonks heeft Sicco Wegerif (r) en Jeroen van der Meer aangesteld als managing directors voor het hoofdkantoor in Hilversum. Het duo gaat verder inzetten op de uitbouw van creatieve digitale oplossingen voor merken.
Met een team van 400 collega's werkt MediaMonks in Hilversum voor diverse bureaus in Europa en merken als Heineken, Google en Uber.
Tot voor kort was Van der Meer werkzaam als executive creative director bij MM en vertegenwoordigde hij de Nederlandse creatieve industrie in de Digital Craft-jury van Cannes Lions. Wegerif heeft ruim twintig jaar ervaring in de digitale industrie en was onder meer werkzaam als operations director bij Agency.com. Bij MediaMonks verdiende hij zijn sporen met de op- en uitbouw van het global platforms team.
Vicor Knaap, CEO bij MediaMonks, laat weten: 'We groeien continu en ik vind het fantastisch om te zien dat 'long term Monks' door kunnen groeien. Jeroen en Sicco zijn met hun ervaring en kennis van MediaMonk's DNA het ideale duo om de focus op digitaal werk voort te zetten met behoud van onze cultuur en creativiteit.'
Sorrell
Eerder deze zomer werd bekend dat Martin Sorrell met zijn nieuwe bedrijf S4 Capital MediaMonks heeft overgenomen. Oprichters Victor van den Knaap en Wesley ter Haar zitten in het management van het nieuwe concern. Lees hier het interview dat we destijds met Van der Knaap hielden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing