Mymap gaat verder als Samt
- Bureaus
- 13 sep 2018 @ 09:21
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Innovatie
- 13 sep 2018 @ 09:21
- Redactie Bureaus
Creatief bureau Mymap uit Amsterdam verandert zijn naam in Samt. Het bureau, dat tien jaar geleden begon als mapping-specialist, heeft zich ontwikkeld tot een full-service creatief bureau dat samenwerkingen aangaat met klanten.
Deze ontwikkeling vraagt om een nieuwe naam en een verscherpte positionering. Samt, vrij vertaald uit het Zweeds 'samen met', gelooft in de kracht van een goede samenwerking. Met klanten, maar naar eigen zeggen ook met het grote netwerk van specialisten waar het bureau mee werkt. Samt heeft een allround-combinatie van strategie, design en development in huis.
Co-creatie
Eigenaar Maarten van Oostrom: ‘We merken dat onze klanten het waarderen dat we met ze meedenken en oplossingsgericht zijn. We zijn niet het bureau dat wel even komt vertellen hoe het allemaal moet, maar ontwikkelen onze producten echt samen met de klant, met hun vraagstuk als uitgangspunt. Het is altijd een co-creatie.’
Het bureau is door de combinatie van disciplines volgens Oostrom breed inzetbaar en trekt daarmee vooral middelgrote klanten aan die het prettig vinden om zoveel mogelijk met één bureau te werken.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing