180 Kingsday toont rijplezier van BMW-klanten
- Bureaus
- 2 nov 2018 @ 09:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenStorytellingCampagnes
- 2 nov 2018 @ 09:09
- Redactie Bureaus
Wat is rijplezier? De kern van het merk BMW laat zich niet in één zin vatten. In de nieuwe campagne van 180 Kingsday zien we daarom enkele persoonlijke verhalen. BMW-eigenaren leggen hun rijplezier uit in korte films die bijna aanvoelen als bekentenissen.
Wie rijplezier en BMW in één adem noemt, roept al snel beelden op van sportief rijdende bolides. En hoewel BMW’s daar natuurlijk uitstekend toe in staat zijn, zit het rijplezier voor veel eigenaren toch in andere zaken. Dan gaat het eerder over de trots op het bezit en de liefde voor het vakmanschap waarmee de auto gebouwd is. Of, en dat is de kern van de nieuwe campagne, over wat je voelt als je BMW rijdt.
Guilty pleasures
Sicco Beerda, Creative Director van 180 Kingsday: 'We hebben de afgelopen maanden enorm veel plezier gehad in het boven water trekken van verhalen over rijplezier. Dan blijkt dat met name de anekdotes, bijzondere gewoontes en guilty pleasures zich heel goed lenen voor een campagne. Soms onverwacht, maar vooral heel écht BMW-rijplezier.'
De campagne is in oktober gestart en wordt ingezet in online video, banners, social en mobile advertising.
Credits
Opdrachtgever: BMW Nederland
Bureau: 180 Kingsday
Director: Yani Verschuuren
D.O.P: Rob Hodselmans
Postproductie: MRTN
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes