MediaMonks en IN10 scoren goed bij Webby Awards

MediaMonks en IN10 scoren goed bij Webby Awards
  • Bureaus
  • 24 apr 2019 @ 11:36
  • 20108 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • AwardWebsiteBranding

Nederland heeft dit jaar iets minder prijzen gewonnen bij de Webby Awards dan vorig jaar. Dat zal MediaMonks en IN10 niet deren: zij wonnen beide drie internationale websiteprijzen.

MediaMonks voert de lijst aan met drie Webby’s voor drie verschillenden projecten, allemaal publieksprijzen trouwens. Het platform voor het Anne Frank Huis van IN10 won zowel twee jury-Webby' en één People’s Voice Award.

Voor de Nederlandse genomineerden is actief gelobbyd door Meerwebbysvoor.nl, een initiatief van Patrick van Haperen, IADAS associate member en jurylid Webby Awards sinds 2016. Helaas werden het minder Nederlandse prijzen dan vorig jaar: toen won Nederland 22 awards, ditmaal slechts zeventien.

Dit zijn alle Nederlandse winnaars van 2019:

Awaken The Phantom (Wieden+Kennedy Amsterdam)

The Uncensored Playlist (MediaMonks) - People's Voice Winner

Jimmy Nelson - Homage to Humanity (Fonk)

KLM HoloLens (MobGen)

Road Tales (Achtung McGarryBowen) - People's Voice Winner

Unravel van Gogh (Dept) - People's Voice Winner

Digital Platform Anne Frank House (IN10)

Nike Reactor (DPDK)

Mr Wash (WeTransfer)

School of Sustainability (MediaMonks) - People's Voice Winner

Viacom.com (MediaMonks) - People's Voice Winner

Poki company website (Poki)

Digital Platform Anne Frank House (IN10) - People's Voice Winner

Open Wear (Build in Amsterdam)

Below the Surface (Q42)

Twenty Øne PilØts – BANDITØ (RESN) - People's Voice Winner

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken