Noise breidt uit in growth-marketing
- Bureaus
- 29 aug 2019 @ 15:55
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - StrategieMarketing
- 29 aug 2019 @ 15:55
- Jeroen Mirck
Het in Amsterdam gevestigde creatieve bureau Noise voegt growth-marketing toe aan zijn dienstenpakket. Hiermee wil Noise zich nog sterker positioneren als full-service agency waarbij merk en conversie naadloos op elkaar aansluiten.
Noise is veertien jaar geleden opgericht en maakt deel uit van de Make Some Noise Groep die inmiddels 75 marketing professionals telt.
Lieke Laan, marketing strateeg bij Noise, leidt het 10-koppige team. "De afdeling is ontstaan vanuit de behoefte in de markt om merk en reclamediensten te combineren met performance marketing. Je ziet nu vaak dat die twee in silo’s opereren. Daarmee riskeer je dat kortetermijndoelstellingen niet bijdragen aan het op lange termijn bouwen van een merk. Met een zelf-ontwikkelde en inmiddels veelvuldig geteste methode zorgen we voor snelle groei door in performance marketing te allen tijde ook aan het merk te blijven bouwen.'
Het nieuwe team bestaat uit strategen, conversie-specialisten, social media specialisten, e-mailmarketeers en Google specialisten. De afdeling is recentelijk uitgebreid met Sales- & Accountmanager Laura Beekwilder en Senior Growth Marketeer Dirk Minnebo.
Merken die al succesvol gebruikmaken van de diensten van het nieuwe team zijn onder andere Donald Duck, Margriet, Rookvrije Generatie, Koninklijke Nederlandse Zwembond en De Nederlandsche Bank.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation