Noise breidt uit in growth-marketing
- Bureaus
- 29 aug 2019 @ 15:55
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - StrategieMarketing
- 29 aug 2019 @ 15:55
- Jeroen Mirck
Het in Amsterdam gevestigde creatieve bureau Noise voegt growth-marketing toe aan zijn dienstenpakket. Hiermee wil Noise zich nog sterker positioneren als full-service agency waarbij merk en conversie naadloos op elkaar aansluiten.
Noise is veertien jaar geleden opgericht en maakt deel uit van de Make Some Noise Groep die inmiddels 75 marketing professionals telt.
Lieke Laan, marketing strateeg bij Noise, leidt het 10-koppige team. "De afdeling is ontstaan vanuit de behoefte in de markt om merk en reclamediensten te combineren met performance marketing. Je ziet nu vaak dat die twee in silo’s opereren. Daarmee riskeer je dat kortetermijndoelstellingen niet bijdragen aan het op lange termijn bouwen van een merk. Met een zelf-ontwikkelde en inmiddels veelvuldig geteste methode zorgen we voor snelle groei door in performance marketing te allen tijde ook aan het merk te blijven bouwen.'
Het nieuwe team bestaat uit strategen, conversie-specialisten, social media specialisten, e-mailmarketeers en Google specialisten. De afdeling is recentelijk uitgebreid met Sales- & Accountmanager Laura Beekwilder en Senior Growth Marketeer Dirk Minnebo.
Merken die al succesvol gebruikmaken van de diensten van het nieuwe team zijn onder andere Donald Duck, Margriet, Rookvrije Generatie, Koninklijke Nederlandse Zwembond en De Nederlandsche Bank.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

