Noise breidt uit in growth-marketing

Noise breidt uit in growth-marketing
  • Bureaus
  • 29 aug 2019 @ 15:55
  • 10180 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StrategieMarketing

Het in Amsterdam gevestigde creatieve bureau Noise voegt growth-marketing toe aan zijn dienstenpakket. Hiermee wil Noise zich nog sterker positioneren als full-service agency waarbij merk en conversie naadloos op elkaar aansluiten.

Noise is veertien jaar geleden opgericht en maakt deel uit van de Make Some Noise Groep die inmiddels 75 marketing professionals telt. 

Lieke Laan, marketing strateeg bij Noise, leidt het 10-koppige team. "De afdeling is ontstaan vanuit de behoefte in de markt om merk en reclamediensten te combineren met performance marketing. Je ziet nu vaak dat die twee in silo’s opereren. Daarmee riskeer je dat kortetermijndoelstellingen niet bijdragen aan het op lange termijn bouwen van een merk. Met een zelf-ontwikkelde en inmiddels veelvuldig geteste methode zorgen we voor snelle groei door in performance marketing te allen tijde ook aan het merk te blijven bouwen.'

Het nieuwe team bestaat uit strategen, conversie-specialisten, social media specialisten, e-mailmarketeers en Google specialisten. De afdeling is recentelijk uitgebreid met Sales- & Accountmanager Laura Beekwilder en Senior Growth Marketeer Dirk Minnebo. 

Merken die al succesvol gebruikmaken van de diensten van het nieuwe team zijn onder andere Donald Duck, Margriet, Rookvrije Generatie, Koninklijke Nederlandse Zwembond en De Nederlandsche Bank. 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken