Bureau Loos aan de slag voor 3 nieuwe opdrachtgevers
- Bureaus
- 18 nov 2019 @ 16:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Klanten
- 18 nov 2019 @ 16:46
- Redactie Bureaus
Bureau Loos, dat zichzelf omschrijft als creatief bureau zonder poespas, voegt drie nieuwe opdrachtgevers toe aan zijn portfolio.
Voor Driven, het nieuwe merk van de Louwman Group gericht op flexibele mobiliteitsoplossingen, ontwikkelde Bureau Loos een aangescherpte positionering, corporate identity en introductiecampagne.
Ook de Vereniging van Collaborative vond de weg naar Bureau Loos. Deze beroepsvereniging van familie- en erfrechtadvocaten wil zijn methode beter op de kaart te zetten. Het bureau scherpte de positionering aan en de nieuwe campagne en website worden begin 2020 uitgerold.
iChoosr is een onafhankelijke organisator van groepsaankopen en de partij achter de collectieve aankoop Energie van Vereniging eigen Huis. Voor de groepsaankopen Energie en Zonnepanelen ontwikkelde Bureau Loos de campagnes.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- GroupM en The Invaders lanceren... 12-12-2024
- Seneda wint Gouden Zaag 202411-12-2024
- Nieuwe campagne FinancieringsGids... 11-12-2024
- Kerst 2024: Deutsche Telekom, omdat... 11-12-2024
- Dentsu Creative geeft Alexa... 10-12-2024
- Volhouden-campagne: Bob wordt Top10-12-2024