Bureau Loos aan de slag voor 3 nieuwe opdrachtgevers

  • Bureaus
  • 18 nov 2019 @ 16:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Bureau Loos, dat zichzelf omschrijft als creatief bureau zonder poespas, voegt drie nieuwe opdrachtgevers toe aan zijn portfolio.

Voor Driven, het nieuwe merk van de Louwman Group gericht op flexibele mobiliteitsoplossingen, ontwikkelde Bureau Loos een aangescherpte positionering, corporate identity en introductiecampagne.

Ook de Vereniging van Collaborative vond de weg naar Bureau Loos. Deze beroepsvereniging van familie- en erfrechtadvocaten wil zijn methode beter op de kaart te zetten. Het bureau scherpte de positionering aan en de nieuwe campagne en website worden begin 2020 uitgerold.

iChoosr is een onafhankelijke organisator van groepsaankopen en de partij achter de collectieve aankoop Energie van Vereniging eigen Huis. Voor de groepsaankopen Energie en Zonnepanelen ontwikkelde Bureau Loos de campagnes.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken