Moco Museum kiest voor M2Media

Moco Museum kiest voor M2Media
  • Bureaus
  • 21 jan 2020 @ 11:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

Moco heeft na een pitchtraject gekozen voor M2Media (onderdeel van Candid) als nieuwe mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele media.

Het Moco Museum is een particulier museum gevestigd aan het Museumplein te Amsterdam. Het is een instituut dat zich toelegt op het exposeren van moderne en hedendaagse kunst. Het museum wil naar eigen zeggen moderne en hedendaagse kunst toegankelijk maken voor een breed en jong publiek.

Het Moco Museum,particulier museum aan het Museumplein te Amsterdam, brengt haar mediabelangen onder bij M2Media

Walther Bakker, Manager Marketing & Sales Moco Museum: ‘M2Media heeft ons verrast met een slimme inzet van Out of Home waardoor het effect van het medium duidelijk wordt op de ticketverkoop. Daarnaast had M2Media de beste klik op ambitie en energie met het Moco Museum.

Jasmijn Bouwmeester, Client Service Director bij M2Media, vult aan: ‘Effect toekennen van verschillende mediumtype voor offline transacties is voor de culturele sector dé manier om op te schalen in ticketverkoop. We kijken er naar uit om samen het Moco Museum nog populairder te maken onder toeristen en Nederlanders.’

Foto: Mocomuseum.com

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken