Sennheiser kiest voor The Social Club

Sennheiser kiest voor The Social Club
  • Bureaus
  • 13 jan 2020 @ 11:33
  • 26397 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentKlanten

Social mediabureau The Social Club uit Amsterdam gaat aan de slag voor audiomerk Sennheiser.

Sennheiser was naar eigen zeggen op zoek naar een bureau dat content en ads kan ontwikkelen binnen alle creatieve mogelijkheden van Instagram. Trent Loomis, social media manager bij Sennheiser, over de samenwerking: 'Het verlangen van The Social Club om ons merk echt te doorgronden heeft geleid tot authentieke content.'

David Barens, managing director van The Social Club, voegt toe: 'Sennheiser is een iconisch audiomerk. De koptelefoon onderscheidt zich op kwaliteit van de concurrentie en dat onderscheid gaan we nu ook in content opzoeken. In vorm, toon en beeld.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken