Jazeker, De Hypotheker start een nieuwe campagne
- Bureaus
- 12 apr 2024 @ 08:26
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 apr 2024 @ 08:26
- Michiel van Zaane
De Hypotheker introduceert na jaren stilte op 15 april een nieuwe massamediale campagne. Het thema Jazeker, een belangrijk merkasset, wordt weer van stal gehaald. In deze campagne wordt daar meer invulling en betekenis aan gegeven.
De campagne draait om mensen die ‘heel Jazeker zijn’ als gevolg van het advies en handelen van De Hypotheker. De campagne portretteert mensen die jaloersmakend Jazeker zijn. Situaties met een knipoog en een look and feel gericht op diverse doelgroepen en momenten waar een goed hypotheekadvies van belang is. Tegelijkertijd benadrukt de campagne dat de Hypotheker altijd dichtbij is. Letterlijk en figuurlijk.
Miranda Berends ,Communicatie-verantwoordelijk binnen DHA (De Hypotheker): ‘We richten de spotlights op de franchise ondernemers in het land. Betrokken ondernemers, verbonden aan onze Hypotheker-formule, die zoveel mogelijk zekerheid willen bieden. We introduceren ze als ‘Jouw Hypotheker’. En die hebben maar één doel: zorgen dat de klant zich geen zorgen maakt om de financiën van het huis, de verbouwing of bijvoorbeeld de verduurzaming. Zodat die zich kan focussen op zijn of haar woongeluk.’
De multimediale campagne komt na een bureau-pitch met 3 bureaus waarna DHA heeft gekozen voor het voortzetten van de relatie met Ara Creative Agency. ‘We zijn blij dat De hypotheker Jazeker is van de samenwerking met ons. Sinds 2011 alweer’.
De campagne is te zien en te horen op o.a. social media, narrowcasting, radio en tv.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tumult rond nieuwe Jaguar-campagne
- Eindejaarscampagne Nationale Postcode Loterij: zingende...
- Sport for Good Team Challenge voor meer employee engagement
- Women Inc. lanceert vervolgcampagne op Bloed, Zweet en Tranen
- Bewustwordingscampagne moet begrip kweken voor post-covid
- Gamma komt met Eerste Hulp Bij Isoleren-toolkit om isoleren te...
Laatste Nieuws
- Aidsfonds lanceert de... 29-11-2024
- SZW geeft duidelijkheid over pensioen28-11-2024
- [mediabazen] MAGNA GLOBAL: Aschwin... 26-11-2024
- Tumult rond nieuwe Jaguar-campagne25-11-2024
- Eindejaarscampagne Nationale... 22-11-2024
- Sport for Good Team Challenge voor... 22-11-2024