Jazeker, De Hypotheker start een nieuwe campagne

- Bureaus
- 12 apr 2024 @ 08:26
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 apr 2024 @ 08:26
- Michiel van Zaane
De Hypotheker introduceert na jaren stilte op 15 april een nieuwe massamediale campagne. Het thema Jazeker, een belangrijk merkasset, wordt weer van stal gehaald. In deze campagne wordt daar meer invulling en betekenis aan gegeven.
De campagne draait om mensen die ‘heel Jazeker zijn’ als gevolg van het advies en handelen van De Hypotheker. De campagne portretteert mensen die jaloersmakend Jazeker zijn. Situaties met een knipoog en een look and feel gericht op diverse doelgroepen en momenten waar een goed hypotheekadvies van belang is. Tegelijkertijd benadrukt de campagne dat de Hypotheker altijd dichtbij is. Letterlijk en figuurlijk.
Miranda Berends ,Communicatie-verantwoordelijk binnen DHA (De Hypotheker): ‘We richten de spotlights op de franchise ondernemers in het land. Betrokken ondernemers, verbonden aan onze Hypotheker-formule, die zoveel mogelijk zekerheid willen bieden. We introduceren ze als ‘Jouw Hypotheker’. En die hebben maar één doel: zorgen dat de klant zich geen zorgen maakt om de financiën van het huis, de verbouwing of bijvoorbeeld de verduurzaming. Zodat die zich kan focussen op zijn of haar woongeluk.’
De multimediale campagne komt na een bureau-pitch met 3 bureaus waarna DHA heeft gekozen voor het voortzetten van de relatie met Ara Creative Agency. ‘We zijn blij dat De hypotheker Jazeker is van de samenwerking met ons. Sinds 2011 alweer’.
De campagne is te zien en te horen op o.a. social media, narrowcasting, radio en tv.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers