The Ocean Cleanup kiest voor 5PM

  • Bureaus
  • 16 jan 2020 @ 09:48
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentVideo

YouTube strategy-bureau 5PM gaat aan de slag voor The Ocean Cleanup, een non-profit organisatie die technologie ontwikkelt om plastic uit de oceaan te verwijderen.

Het bureau uit Amsterdam gaat The Ocean Cleanup ondersteunen in het meer zichtbaarheid op YouTube te realiseren en hiermee een groter publiek te vinden. Dit begint met het ontwikkelen van een nieuwe content- en distributiestrategie voor het YouTube-kanaal van TOC, wat moet resulteren in betere vindbaarheid van de video's.

Ben Kortman, social media manager a.i. bij The Ocean Cleanup, laat weten: 'Met behulp van de expertise van 5PM kunnen we nu bouwen aan de optimalisatie van ons YouTube-kanaal en de strategische distributie van onze videocontent. We hopen hiermee nog meer mensen te bereiken en te informeren over de doelen van the Ocean Cleanup.'

Jelmer Wind, co-founder van 5PM, voegt toe: 'Mooi dat wij een steentje bij kunnen dragen aan het geweldige werk dat The Ocean Cleanup doet in The Pacific. Door middel van data-gedreven inzichten en slimme optimalisaties hopen we TOC te helpen zijn boodschap beter te verspreiden.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken