ADCN: deel je creativiteit
- Bureaus
- 24 mrt 2020 @ 09:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CreatieCommunicatie
- 24 mrt 2020 @ 09:20
- Lucas Boon
Ook ADCN voelt de gevolgen van de coronacrisis. De creatievenclub doet een oproep aan zijn leden om ondanks de huidige omstandigheden zoveel mogelijk creativiteit met elkaar te delen.
'Om ervoor te zorgen dat creativiteit niet wordt beperkt tot je thuiswerkplek, horen we graag op welke manier je creatief en productief blijft in deze tijd. Deel met ons: podcasts, inspirerende artikelen, projecten waar je nu aan werkt, reflecties op je persoonlijke groei en content waar je blij van wordt’, zo laat ADCN weten.
Alle inzendingen worden vervolgens verzameld en gedeeld op de social media-kanalen van ADCN. Een bijdrage delen kan eenvoudigweg door een mailtje te sturen naar charlotte@adcn.nl.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing