ADCN: deel je creativiteit
- Bureaus
- 24 mrt 2020 @ 09:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CreatieCommunicatie
- 24 mrt 2020 @ 09:20
- Lucas Boon
Ook ADCN voelt de gevolgen van de coronacrisis. De creatievenclub doet een oproep aan zijn leden om ondanks de huidige omstandigheden zoveel mogelijk creativiteit met elkaar te delen.
'Om ervoor te zorgen dat creativiteit niet wordt beperkt tot je thuiswerkplek, horen we graag op welke manier je creatief en productief blijft in deze tijd. Deel met ons: podcasts, inspirerende artikelen, projecten waar je nu aan werkt, reflecties op je persoonlijke groei en content waar je blij van wordt’, zo laat ADCN weten.
Alle inzendingen worden vervolgens verzameld en gedeeld op de social media-kanalen van ADCN. Een bijdrage delen kan eenvoudigweg door een mailtje te sturen naar charlotte@adcn.nl.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes