Subway kiest voor The Gardeners

Subway kiest voor The Gardeners
  • Bureaus
  • 18 mei 2020 @ 17:37
  • 19421 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenPRPitches

Fastfoodketen Subway heeft na een pitch gekozen voor The Gardeners als zijn nieuwe PR- en activatiebureau. Centrale vraag in de pitch was om een ‘employer branding’-campagne te ontwikkelen, die ook makkelijk is uit te rollen in Zweden.

Daarnaast gaat The Gardeners de maandelijkse PR verzorgen voor Subway. Het bureau uit Amsterdam won vorige week ook al de pitch voor Infarm.

Door de coronacrisis zijn veel Subway-restaurants gesloten en hebben veel franchise owners personeelsleden gedwongen moeten laten gaan. Als straks de economie weer aantrekt, zal er dus veel personeel gevonden moeten worden. Aan The Gardeners de vraag om Subway neer te zetten als dé werkgever voor jongvolwassenen en daarmee het aantal sollicitaties te verhogen.

Maira Evers, managing director van The Gardeners, zegt: 'We zien veel kansen voor Subway in PR. Het merk biedt al jaren een vers alternatief voor traditioneel fastfood en focust zich naast zijn product ook op imago en de arbeidsmarkt. Met PR en toffe activaties kunnen wij daar als bureau een creatieve en nieuwswaardige bijdrage aan leveren.'

Annelies Poelsema, marketing manager bij Subway, voegt toe: 'De combinatie van creativiteit, inleving in onze doelgroep en het enthousiasme van het team heeft voor ons de doorslag gegeven om voor The Gardeners te kiezen. Ik ben ervan overtuigd dat we samen het verschil kunnen maken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken