Campagne: welkom terug in Nederland

  • Bureaus
  • 3 jun 2020 @ 11:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnes

De nieuwe online promotiecampagne 'Welkom terug in Nederland' moet inspireren om op ontdekkingsreis te gaan in eigen land.

Het betreft een co-creatieproject van zelfstandige marketing- en communicatieprofessionals in de toerisme- en recreatiebranche en is bedoeld om ondernemers in deze sector te ondersteunen in tijden van coronacrisis. Ook reisbloggers en influencers steunen de campagne.  

'Ver weg lijkt misschien spannender, maar het avontuur is ook om de hoek te vinden. Met #WelkomteruginNL kun je dichtbij huis onvermoede locaties verkennen, komen verhalenvertellers op markante plekken aan het woord en ontdek je ongekende vakantiemogelijkheden', zo laten de initiatiefnemers weten.

Op Instagram en deze website is inspiratie te vinden om op verkenning te gaan in eigen land. Geïnteresseerden kunnen een eigen bijdrage leveren door een mooie plek in Nederland of visueel verhaal te delen op hun social media-kanalen met de hashtag #WelkomteruginNL.

Voorvrouw van het initiatief is toerismestrateeg Isabel Mosk en onderstaande promotievideo is ontwikkeld door regisseur Jan-Willem Schram.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken