ONVZ benadrukt 'vrijheid' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 22 okt 2020 @ 09:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 22 okt 2020 @ 09:31
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne laat zorgverzekeraar ONVZ zien dat de Nederlander vrij is om zelf zijn dokter of ziekenhuis te kiezen. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau KesselsKramer in Amsterdam.
In de nieuwe 'Wees vrij'-campagne positioneert ONVZ zich als 'de vrije zorgverzekeraar'. ONVZ onderscheidt zich naar eigen zeggen door de combinatie van veel vrije keuze aan zorgverleners. De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer in samenwerking met productiebureau Halal en fotograaf Lotte van Raalte. In de campagnebeelden komt het menselijk lichaam veelvuldig naar voren.
Tijn Elferink, hoofd communicatie bij ONVZ, zegt: 'De vrijheid om zelf je dokter en ziekenhuis te kiezen staat bij ONVZ hoog in het vaandel. Vrijheid heeft veel emotionele waarde. Bijvoorbeeld de vrijheid om te kiezen voor een van de meest uitgebreide dekkingen van Nederland. Maar ook de vrijheid om advies te vragen van onze zorgconsulenten. Die vrijheid is veel waard.'
Rens de Jonge, creative director bij KesselsKramer, vult aan: 'De campagne laat op elk niveau zien dat de nieuwe positionering van ONVZ naast een commerciële ook emotionele waarde heeft. Die kwaliteit verwacht je ook van een zorgverzekeraar als ONVZ.'
De campagne wordt uitgerold op tv, radio, online video, out of home en in print en fotografie. Bekijk een van de tv-commercials hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers