ONVZ benadrukt 'vrijheid' in nieuwe campagne

ONVZ benadrukt 'vrijheid' in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 22 okt 2020 @ 09:31
  • 19965 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In een nieuwe campagne laat zorgverzekeraar ONVZ zien dat de Nederlander vrij is om zelf zijn dokter of ziekenhuis te kiezen. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau KesselsKramer in Amsterdam.

In de nieuwe 'Wees vrij'-campagne positioneert ONVZ zich als 'de vrije zorgverzekeraar'. ONVZ onderscheidt zich naar eigen zeggen door de combinatie van veel vrije keuze aan zorgverleners. De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer in samenwerking met productiebureau Halal en fotograaf Lotte van Raalte. In de campagnebeelden komt het menselijk lichaam veelvuldig naar voren.

Tijn Elferink, hoofd communicatie bij ONVZ, zegt: 'De vrijheid om zelf je dokter en ziekenhuis te kiezen staat bij ONVZ hoog in het vaandel. Vrijheid heeft veel emotionele waarde. Bijvoorbeeld de vrijheid om te kiezen voor een van de meest uitgebreide dekkingen van Nederland. Maar ook de vrijheid om advies te vragen van onze zorgconsulenten. Die vrijheid is veel waard.'

Rens de Jonge, creative director bij KesselsKramer, vult aan: 'De campagne laat op elk niveau zien dat de nieuwe positionering van ONVZ naast een commerciële ook emotionele waarde heeft. Die kwaliteit verwacht je ook van een zorgverzekeraar als ONVZ.'

De campagne wordt uitgerold op tv, radio, online video, out of home en in print en fotografie. Bekijk een van de tv-commercials hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken