EasyToys strikt Ruben van der Meer

EasyToys strikt Ruben van der Meer
  • Bureaus
  • 19 nov 2020 @ 10:37
  • 22128 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieE-commerce

In het kader van zijn nieuwe kerstcampagne geeft EasyToys '4 keer €250 shoptegoed' weg. Het seksspeeltjesmerk heeft komiek Ruben van der Meer zover gekregen om de prijs bij de winnaars thuis langs te brengen.

De overhandiging (coronaproof, belooft EasyToys) wordt vastgelegd op video en verspreid via social media. De aankondigingsvideo ging eerder deze week live. De campagne 'EasyToys on Tour - Magic Moments Kerstspecial' is bij EasyToys inhouse ontwikkeld en de actie loopt nog tot en met morgen. Van der Meer belooft de winnaars 'een jaar vol hoogtepunten'.

Patrique Benes, marketing manager van EasyToys, zegt: 'Dit is weer eens iets nieuws voor ons. Met een BN'er als Ruben van der Meer kunnen we extra emotie toevoegen aan ons merk en bovendien het bereik van ons YouTube- en Instagram-kanaal vergroten.' Over de keuze van Van der Meer: 'Zijn management nam contact met ons op. En dat leek ons wel leuk.'

EasyToys (onderdeel van EDC Retail) kwam afgelopen zomer veelvuldig in het nieuws, vanwege het omstreden partnership met FC Emmen. In september spraken wij Benes hier uitgebreid over.

Bekijk de promovideo hier en (deels) hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken