Trek kiest opnieuw voor Vertigo 6
- Bureaus
- 24 mrt 2021 @ 16:21
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - PR
- 24 mrt 2021 @ 16:21
- Sjaak Hoogkamer
Na een uitgebreide pitch kiest Trek opnieuw voor Vertigo 6 als PR- en marketingbureau voor de Benelux. Vertigo 6 versterkt het merk per direct via zowel online als offline media.
De Amerikaanse fietsenfabrikant is reeds marktleider in België en wordt ook in Nederland geprezen. Nu wil Trek samen met Vertigo 6 haar marktpositie in de Benelux versterken via moderne lokale campagnes. De Trek Émonda SL Pro werd recent uitgeroepen tot Racefiets van het Jaar 2021. Afgelopen jaar viel Trek ook dubbel in de prijzen met E-bike van het Jaar en Mountainbike van het Jaar 2020.
Martin Sneeuw, Media Specialist & Sport Sponsoring bij Trek: ‘Vertigo 6 begrijpt het merk Trek. Waar we vandaan komen, maar ook waar we in de toekomst naartoe willen groeien.’
Bart Kampschreur, Marketing Manager bij Vertigo 6: ‘Wij zijn ontzettend trots dat Trek opnieuw kiest voor Vertigo 6. Trek biedt mooie, kwalitatieve producten en we kijken ernaar uit om ze in de Benelux te versterken met opvallende campagnes.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

