Trek kiest opnieuw voor Vertigo 6

Trek kiest opnieuw voor Vertigo 6
  • Bureaus
  • 24 mrt 2021 @ 16:21
  • 8612 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • PR

Na een uitgebreide pitch kiest Trek opnieuw voor Vertigo 6 als PR- en marketingbureau voor de Benelux. Vertigo 6 versterkt het merk per direct via zowel online als offline media.

De Amerikaanse fietsenfabrikant is reeds marktleider in België en wordt ook in Nederland geprezen. Nu wil Trek samen met Vertigo 6 haar marktpositie in de Benelux versterken via moderne lokale campagnes. De Trek Émonda SL Pro werd recent uitgeroepen tot Racefiets van het Jaar 2021. Afgelopen jaar viel Trek ook dubbel in de prijzen met E-bike van het Jaar en Mountainbike van het Jaar 2020.

Martin Sneeuw, Media Specialist & Sport Sponsoring bij Trek: ‘Vertigo 6 begrijpt het merk Trek. Waar we vandaan komen, maar ook waar we in de toekomst naartoe willen groeien.’

Bart Kampschreur, Marketing Manager bij Vertigo 6: ‘Wij zijn ontzettend trots dat Trek opnieuw kiest voor Vertigo 6. Trek biedt mooie, kwalitatieve producten en we kijken ernaar uit om ze in de Benelux te versterken met opvallende campagnes.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken