KNB zet 'meerwaarde notaris' centraal in nieuwe campagne
- Bureaus
- 9 jun 2021 @ 15:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 9 jun 2021 @ 15:49
- Lucas Boon
Wie aan de notaris denkt, denkt aan een akte. En dat terwijl het beroep veelzijdiger is dan alleen de juridische kant ervan, vindt de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB). Een nieuwe videocampagne, ontwikkeld door Kaliber, moet dit idee verstevigen.
Met de campagne 'Voor alle momenten die vragen om de notaris' staat de KNB stil bij de momenten die hebben geleid tot 'dat ene, allesbeslissende moment'. Momenten die steeds een andere eigenschap van de notaris vragen, aldus KNB. De campagne bestaat uit vijf online video's.
'Het testament opstellen, een bedrijfsovername van vader op dochter of een internationale fusie; het ene moment vraagt om vasthoudendheid en een rechte rug, het andere moment om betrokkenheid of verbinding. Afhankelijk van de situatie, vraag en betrokken partijen past de notaris toe wat er nodig. Al deze momenten komen terug in deze videocampagne', aldus Sytse Kooistra, strategy director van Kaliber.
De campagne wordt ook in print uitgerold. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

