KNB zet 'meerwaarde notaris' centraal in nieuwe campagne

KNB zet 'meerwaarde notaris' centraal in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 9 jun 2021 @ 15:49
  • 54489 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Wie aan de notaris denkt, denkt aan een akte. En dat terwijl het beroep veelzijdiger is dan alleen de juridische kant ervan, vindt de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB). Een nieuwe videocampagne, ontwikkeld door Kaliber, moet dit idee verstevigen.

Met de campagne 'Voor alle momenten die vragen om de notaris' staat de KNB stil bij de momenten die hebben geleid tot 'dat ene, allesbeslissende moment'. Momenten die steeds een andere eigenschap van de notaris vragen, aldus KNB. De campagne bestaat uit vijf online video's.

'Het testament opstellen, een bedrijfsovername van vader op dochter of een internationale fusie; het ene moment vraagt om vasthoudendheid en een rechte rug, het andere moment om betrokkenheid of verbinding. Afhankelijk van de situatie, vraag en betrokken partijen past de notaris toe wat er nodig. Al deze momenten komen terug in deze videocampagne', aldus Sytse Kooistra, strategy director van Kaliber.

De campagne wordt ook in print uitgerold. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken