Lynk & Co lanceert campagne over (g)een auto
- 25 jun 2021 @ 06:55
- Ryan Baij
Voor de nieuwe campagne getiteld ‘Not a Car’ van Lynk & Co heeft het mobiliteitsbedrijf zich uitgedaagd met de vraag: Wanneer is een auto geen auto?
Lynk & Co is in het najaar van 2020 in Europa gelanceerd met de campagne 96%, waarbij het merk de mogelijkheden verkenden voor het efficiënter gebruiken van auto's, het creëren van community's, en het duurzamer maken van mobiliteit. De campagne Not A Car is de opvolger van 96% waarbij het antwoord van Lynk & Co op deze roep om innovatie word getoond.
Hoewel de 01 (de auto red.) van Lynk & Co vier wielen en een motor heeft, moet het tegelijk veel afwijken van de traditionele ervaring van een auto. Creatief bureau Halal ontwikkelde de brandmovie die geheel gefocust is op wat het concept naast de auto is: flexibele mobiliteit.
’De campagne Not A Car betekent een nieuwe fase voor Lynk & Co terwijl we dit idee werkelijkheid maken. We zijn blij dat we hebben kunnen samenwerken met deze geweldige creatieve mensen om de campagne Not A Car in het leven te roepen. We zien er ontzettend naar uit om onze visie op de toekomst van mobiliteit met de wereld te delen,’ aldus Robin van der Kaa, Head of Creative bij Lynk & Co.
De brand movie, geregiseerd door Caroline Koning, is hieronder te zien.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes