Lynk & Co lanceert campagne over (g)een auto

  • Bureaus
  • 25 jun 2021 @ 06:55
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Promotie

Voor de nieuwe campagne getiteld ‘Not a Car’ van Lynk & Co heeft het mobiliteitsbedrijf zich uitgedaagd met de vraag: Wanneer is een auto geen auto?

Lynk & Co is in het najaar van 2020 in Europa gelanceerd met de campagne 96%, waarbij het merk de mogelijkheden verkenden voor het efficiënter gebruiken van auto's, het creëren van community's, en het duurzamer maken van mobiliteit. De campagne Not A Car is de opvolger van 96% waarbij het antwoord van Lynk & Co op deze roep om innovatie word getoond.

Hoewel de 01 (de auto red.) van Lynk & Co vier wielen en een motor heeft, moet het tegelijk veel afwijken van de traditionele ervaring van een auto. Creatief bureau Halal ontwikkelde de brandmovie die geheel gefocust is op wat het concept naast de auto is: flexibele mobiliteit.

’De campagne Not A Car betekent een nieuwe fase voor Lynk & Co terwijl we dit idee werkelijkheid maken. We zijn blij dat we hebben kunnen samenwerken met deze geweldige creatieve mensen om de campagne Not A Car in het leven te roepen. We zien er ontzettend naar uit om onze visie op de toekomst van mobiliteit met de wereld te delen,’ aldus Robin van der Kaa, Head of Creative bij Lynk & Co.

De brand movie, geregiseerd door Caroline Koning, is hieronder te zien.

 



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken