Brandgurus scherpt positionering van de Eetgemak Groep aan
- Bureaus
- 21 sep 2021 @ 10:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 sep 2021 @ 10:58
- Sjaak Hoogkamer
De Eetgemak Groep, specialist in het bereiden en aanbieden van verse gerechten op maat, heeft samen met Brandgurus haar positionering en propositie aangescherpt.
‘Wij werken altijd met verse producten, kunnen onze klanten maatwerk aanbieden en hanteren een wetenschappelijke benadering als het aankomt op gezonde voeding. Wij kunnen dan ook als enige partij in de markt voor elke situatie verse gerechten op maat aanbieden, ook als er sprake is van complexe voedingseisen. Of het nu een ziekenhuis, zorginstelling, kinderdagverblijf of een maaltijdservice is. Ons team van ervaren koks, diëtisten en productontwikkelaars komen altijd met een passende oplossing. En dat willen we nog beter naar buiten gaan brengen in alles wat we doen,’ aldus Tim de Vos, Commercieel Directeur van de Eetgemak Groep.
‘Hoewel de Eetgemak Groep na de overname van Food for Care en de lancering van 2 nieuwe merken (Eetkomeet & Vers voor Thuis) op zoek was naar een nieuwe, overkoepelende positionering, zijn we wel heel dicht bij het oorspronkelijke merk-DNA gebleven. We spreken dan ook liever van een aangescherpte positionering dan van een herpositionering. De uiteindelijke positionering, inclusief bijbehorende propositie, is een stuk scherper geworden waardoor een overtuigende belofte is ontstaan: We bieden altijd en overal een verse maaltijd op maat. En dankzij het aansluitende internal branding traject dat is ingezet, wordt deze belofte ook vol trots naar buiten gebracht door de eigen medewerkers,’ aldus Julian Stevense van Brandgurus.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
Laatste Nieuws
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

