Brandgurus scherpt positionering van de Eetgemak Groep aan
- Bureaus
- 21 sep 2021 @ 10:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 sep 2021 @ 10:58
- Sjaak Hoogkamer
De Eetgemak Groep, specialist in het bereiden en aanbieden van verse gerechten op maat, heeft samen met Brandgurus haar positionering en propositie aangescherpt.
‘Wij werken altijd met verse producten, kunnen onze klanten maatwerk aanbieden en hanteren een wetenschappelijke benadering als het aankomt op gezonde voeding. Wij kunnen dan ook als enige partij in de markt voor elke situatie verse gerechten op maat aanbieden, ook als er sprake is van complexe voedingseisen. Of het nu een ziekenhuis, zorginstelling, kinderdagverblijf of een maaltijdservice is. Ons team van ervaren koks, diëtisten en productontwikkelaars komen altijd met een passende oplossing. En dat willen we nog beter naar buiten gaan brengen in alles wat we doen,’ aldus Tim de Vos, Commercieel Directeur van de Eetgemak Groep.
‘Hoewel de Eetgemak Groep na de overname van Food for Care en de lancering van 2 nieuwe merken (Eetkomeet & Vers voor Thuis) op zoek was naar een nieuwe, overkoepelende positionering, zijn we wel heel dicht bij het oorspronkelijke merk-DNA gebleven. We spreken dan ook liever van een aangescherpte positionering dan van een herpositionering. De uiteindelijke positionering, inclusief bijbehorende propositie, is een stuk scherper geworden waardoor een overtuigende belofte is ontstaan: We bieden altijd en overal een verse maaltijd op maat. En dankzij het aansluitende internal branding traject dat is ingezet, wordt deze belofte ook vol trots naar buiten gebracht door de eigen medewerkers,’ aldus Julian Stevense van Brandgurus.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing