Techniek College Rotterdam kiest voor Wijvan010
- Bureaus
 - 11 okt 2021 @ 10:49
 - Link
 - 
  
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
 
- 11 okt 2021 @ 10:49
 - Michiel van Zaane
 
Techniek College Rotterdam kiest het Rotterdamse PR-bureau Wijvan010 om haar strategische ambitie(s) zowel in- als extern ‘te laden’. Wijvan010 is verantwoordelijk voor zowel het (externe) visiestuk als de interne communicatiestrategie.
Na de oprichting heeft de grootste mbo-school in techniek onderwijs in de regio Rijnmond eerst een stevig fundament onder de organisatie en het onderwijs gelegd. De komende maanden staan in het teken van het ontwikkelen van het visieverhaal om het thought leadership te creëren. Dat betekent actief naar buiten treden met enkele relevante actuele onderwijsthema’s met oog voor trends, ontwikkelingen, opvattingen en opinies die voortkomen uit de strategische ambities van Techniek College Rotterdam. Daarnaast wordt gewerkt aan een PR-strategie, PR-plan en interne communicatiestrategie, inclusief aanpak en activiteiten(kalender). Om tot doortimmerde en passende plannen te komen, maakt Wijvan010 gebruik van interviews en brainstormsessies om behoeften, wensen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het eerste succes voor het Rotterdamse PR-bureau is inmiddels een feit: een kort en duidelijk verhaal van de ambities en advies voor de interne introductie ervan.
Wijvan010 spreekt ‘onze taal’
‘Met Wijvan010 hebben we een typisch Rotterdams PR-bureau in huis gehaald dat “onze taal” spreekt, betrokken is, gedegen te werk gaat, kritische vragen stelt, spiegelt, en goed communicatieadvies geeft. Prettig is ook dat we snel kunnen schakelen. In korte tijd heeft Wijvan010 al een toegankelijk en kernachtig verhaal ontwikkeld, waarmee we onze ambities intern konden introduceren. Naast de persoonlijke interviews, die Esther Janssen hield met de directie en enkele MT-leden, bracht ze vooral tijdens de sessies met betrokkenen de nodige scherpte en consensus aan in het verhaal, zodat het gedragen werd en intern goed is gevallen. Ik kijk uit naar het vervolg van de samenwerking ‘, aldus Henrik Stevens, directeur van het Techniek College Rotterdam.
- 
Michiel van Zaane
 - Werkt Bij: BBP Media
 - Functie: Allround Redacteur
 - Website:https://www.marketingtribune.nl
 - Profiel »
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
 - Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
 - Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
 - Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
 - 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
 
Laatste Nieuws
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
 - Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
 - NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
 - DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
 - Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

