Techniek College Rotterdam kiest voor Wijvan010

Techniek College Rotterdam kiest voor Wijvan010
  • Bureaus
  • 11 okt 2021 @ 10:49
  • 5308 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Techniek College Rotterdam kiest het Rotterdamse PR-bureau Wijvan010 om haar strategische ambitie(s) zowel in- als extern ‘te laden’. Wijvan010 is verantwoordelijk voor zowel het (externe) visiestuk als de interne communicatiestrategie.

Na de oprichting heeft de grootste mbo-school in techniek onderwijs in de regio Rijnmond eerst een stevig fundament onder de organisatie en het onderwijs gelegd. De komende maanden staan in het teken van het ontwikkelen van het visieverhaal om het thought leadership te creëren. Dat betekent actief naar buiten treden met enkele relevante actuele onderwijsthema’s met oog voor trends, ontwikkelingen, opvattingen en opinies die voortkomen uit de strategische ambities van Techniek College Rotterdam. Daarnaast wordt gewerkt aan een PR-strategie, PR-plan en interne communicatiestrategie, inclusief aanpak en activiteiten(kalender). Om tot doortimmerde en passende plannen te komen, maakt Wijvan010 gebruik van interviews en brainstormsessies om behoeften, wensen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het eerste succes voor het Rotterdamse PR-bureau is inmiddels een feit: een kort en duidelijk verhaal van de ambities en advies voor de interne introductie ervan.

Wijvan010 spreekt ‘onze taal’
‘Met Wijvan010 hebben we een typisch Rotterdams PR-bureau in huis gehaald dat “onze taal” spreekt, betrokken is, gedegen te werk gaat, kritische vragen stelt, spiegelt, en goed communicatieadvies geeft. Prettig is ook dat we snel kunnen schakelen. In korte tijd heeft Wijvan010 al een toegankelijk en kernachtig verhaal ontwikkeld, waarmee we onze ambities intern konden introduceren. Naast de persoonlijke interviews, die Esther Janssen hield met de directie en enkele MT-leden, bracht ze vooral tijdens de sessies met betrokkenen de nodige scherpte en consensus aan in het verhaal, zodat het gedragen werd en intern goed is gevallen. Ik kijk uit naar het vervolg van de samenwerking ‘, aldus Henrik Stevens, directeur van het Techniek College Rotterdam.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken