Techniek College Rotterdam kiest voor Wijvan010
- Bureaus
- 11 okt 2021 @ 10:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 okt 2021 @ 10:49
- Michiel van Zaane
Techniek College Rotterdam kiest het Rotterdamse PR-bureau Wijvan010 om haar strategische ambitie(s) zowel in- als extern ‘te laden’. Wijvan010 is verantwoordelijk voor zowel het (externe) visiestuk als de interne communicatiestrategie.
Na de oprichting heeft de grootste mbo-school in techniek onderwijs in de regio Rijnmond eerst een stevig fundament onder de organisatie en het onderwijs gelegd. De komende maanden staan in het teken van het ontwikkelen van het visieverhaal om het thought leadership te creëren. Dat betekent actief naar buiten treden met enkele relevante actuele onderwijsthema’s met oog voor trends, ontwikkelingen, opvattingen en opinies die voortkomen uit de strategische ambities van Techniek College Rotterdam. Daarnaast wordt gewerkt aan een PR-strategie, PR-plan en interne communicatiestrategie, inclusief aanpak en activiteiten(kalender). Om tot doortimmerde en passende plannen te komen, maakt Wijvan010 gebruik van interviews en brainstormsessies om behoeften, wensen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het eerste succes voor het Rotterdamse PR-bureau is inmiddels een feit: een kort en duidelijk verhaal van de ambities en advies voor de interne introductie ervan.
Wijvan010 spreekt ‘onze taal’
‘Met Wijvan010 hebben we een typisch Rotterdams PR-bureau in huis gehaald dat “onze taal” spreekt, betrokken is, gedegen te werk gaat, kritische vragen stelt, spiegelt, en goed communicatieadvies geeft. Prettig is ook dat we snel kunnen schakelen. In korte tijd heeft Wijvan010 al een toegankelijk en kernachtig verhaal ontwikkeld, waarmee we onze ambities intern konden introduceren. Naast de persoonlijke interviews, die Esther Janssen hield met de directie en enkele MT-leden, bracht ze vooral tijdens de sessies met betrokkenen de nodige scherpte en consensus aan in het verhaal, zodat het gedragen werd en intern goed is gevallen. Ik kijk uit naar het vervolg van de samenwerking ‘, aldus Henrik Stevens, directeur van het Techniek College Rotterdam.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers