Health-techbedrijf Plusdental kiest voor Coopr
- 12 jan 2022 @ 09:45
- Ryan Baij
Het Rotterdamse PR- en communicatiebureau Coopr heeft de pitch gewonnen voor het in Berlijn gevestigde health-techbedrijf Plusdental.
Coopr gaat Plusdental op de Nederlandse markt ondersteunen met PR- en communicatieactiviteiten. Plusdental is gespecialiseerd op het gebied van orthodontische behandelingen met onzichtbare beugels en zag sinds de introductie op de Nederlandse markt het aantal patiënten al groeien naar zo’n 2.200. Het doel is om tegen het einde van 2022 meer dan 10.000 patiënten te helpen.
Anastasia Hansen, PR Principal bij Plusdental: ‘We zijn al meer dan een jaar zeer succesvol actief in Nederland en de Nederlandse markt is erg belangrijk voor ons. Daarom hebben we besloten om ook in Nederland aan onze PR en mediarelaties te gaan werken.. We willen tandheelkunde digitaliseren, en combineren met onze uitgebreide medische expertise. Met Coopr aan onze zijde als een ervaren communicatiepartner met een geweldige staat van dienst, kijken we er echt naar uit om ons verhaal te vertellen aan de Nederlandse markt en onze patiënten daar.’
Dorieke Cieremans, Account Director bij Coopr: ‘We zijn met veel energie begonnen om Plusdental te helpen met een vlotte start op de Nederlandse markt. Hoewel het merk al een jaar actief is in ons land, krijgt de service nog niet de aandacht die zij verdient. De moderne wereld van onzichtbare beugels staat wat dat betreft in de kinderschoenen en we vinden het een eer om Nederland via PR meer kennis te laten maken met innovatieve service, helemaal van deze tijd!’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers