Health-techbedrijf Plusdental kiest voor Coopr

Health-techbedrijf Plusdental kiest voor Coopr
  • Bureaus
  • 12 jan 2022 @ 09:45
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Rotterdamse PR- en communicatiebureau Coopr heeft de pitch gewonnen voor het in Berlijn gevestigde health-techbedrijf Plusdental.

Coopr gaat Plusdental op de Nederlandse markt ondersteunen met PR- en communicatieactiviteiten.  Plusdental is gespecialiseerd op het gebied van orthodontische behandelingen met onzichtbare beugels en zag sinds de introductie op de Nederlandse markt het aantal patiënten al groeien naar zo’n 2.200. Het doel is om tegen het einde van 2022 meer dan 10.000 patiënten te helpen.

Anastasia Hansen, PR Principal bij Plusdental: ‘We zijn al meer dan een jaar zeer succesvol actief in Nederland en de Nederlandse markt is erg belangrijk voor ons. Daarom hebben we besloten om ook in Nederland aan onze PR en mediarelaties te gaan werken.. We willen tandheelkunde digitaliseren, en combineren met onze uitgebreide medische expertise. Met Coopr aan onze zijde als een ervaren communicatiepartner met een geweldige staat van dienst, kijken we er echt naar uit om ons verhaal te vertellen aan de Nederlandse markt en onze patiënten daar.’

Dorieke Cieremans, Account Director bij Coopr: ‘We zijn met veel energie begonnen om Plusdental te helpen met een vlotte start op de Nederlandse markt. Hoewel het merk al een jaar actief is in ons land, krijgt de service nog niet de aandacht die zij verdient. De moderne wereld van onzichtbare beugels staat wat dat betreft in de kinderschoenen en we vinden het een eer om Nederland via PR meer kennis te laten maken met innovatieve service, helemaal van deze tijd!’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken