McDonald's lanceert eerste landelijke McCafé-campagne

  • Bureaus
  • 9 mrt 2022 @ 09:03
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

De eerste landelijke McCafé-campagne van McDonald’s is ontwikkeld in samenwerking met TBWA\Neboko. De campagne is te zien op tv en social en te horen op radio en Spotify.

In een vrolijke en aanstekelijke videoclipachtige commercial worden momenten bezongen waarbij een bezoekje aan McCafé uitkomst biedt. Voor de soundtrack werkte rapper Plalie samen met producer Brownie Dutch.

‘In bijna elke McDonald’s kunnen we een brede range aan kwaliteitskoffie bieden’

Annemarie Swijtink, CMO McDonald’s Nederland: ‘We hebben de laatste jaren samen met onze franchisenemers vol ingezet op onze McCafé-formule, zodat we nu in bijna elk restaurant onze gasten een brede range aan kwaliteitskoffie kunnen bieden, uiteraard met iets lekkers erbij. Dat nieuws willen we graag delen met Nederland, op onze eigen aanstekelijke wijze.’

McDONALD’S
McDonald’s Nederland ontvangt in zijn 257 restaurants wekelijks bijna 3,2 miljoen gasten en heeft ruim 20.000 medewerkers.

CREDITS
Klant: McDonald’s
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Czar, Ambassadors
Media: OMD





Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken