McDonald's lanceert eerste landelijke McCafé-campagne
- Bureaus
- 9 mrt 2022 @ 09:03
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 9 mrt 2022 @ 09:03
- Nanny Kuilboer
De eerste landelijke McCafé-campagne van McDonald’s is ontwikkeld in samenwerking met TBWA\Neboko. De campagne is te zien op tv en social en te horen op radio en Spotify.
In een vrolijke en aanstekelijke videoclipachtige commercial worden momenten bezongen waarbij een bezoekje aan McCafé uitkomst biedt. Voor de soundtrack werkte rapper Plalie samen met producer Brownie Dutch.
‘In bijna elke McDonald’s kunnen we een brede range aan kwaliteitskoffie bieden’
Annemarie Swijtink, CMO McDonald’s Nederland: ‘We hebben de laatste jaren samen met onze franchisenemers vol ingezet op onze McCafé-formule, zodat we nu in bijna elk restaurant onze gasten een brede range aan kwaliteitskoffie kunnen bieden, uiteraard met iets lekkers erbij. Dat nieuws willen we graag delen met Nederland, op onze eigen aanstekelijke wijze.’
McDONALD’S
McDonald’s Nederland ontvangt in zijn 257 restaurants wekelijks bijna 3,2 miljoen gasten en heeft ruim 20.000 medewerkers.
CREDITS
Klant: McDonald’s
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Czar, Ambassadors
Media: OMD
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

