Oumph! lanceert guerrilla poster-actie voor Week Zonder Vlees

Oumph! lanceert guerrilla poster-actie voor Week Zonder Vlees
  • Bureaus
  • 3 mrt 2022 @ 10:14
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Promotie

Oumph! lanceert in de ‘Week zonder vlees’ een ludieke guerrilla poster-actie, waarin de bekende ‘gezocht’ poster wordt ingezet om de carnivoor te zoeken.

Om Nederlanders op een verassende manier aan te sporen om plant-based te proberen, hangt het rebelse food merk Oumph! de grote steden in Nederland (o.a. Amsterdam, Rotterdam, Groningen en Utrecht) vol met ‘gezocht’ posters. Ditmaal niet voor een kat die van huis is weggelopen, maar met de tekst ‘Vegan zoekt carnivoor’, om zo vleeseters een zetje in de goede (vega) richting te geven.

Het doel van de campagne is om vleeseters te laten ontdekken hoe makkelijk het is om ook eens een vega(n) maaltijd te maken. De week zonder vlees loopt van 7 tot en met 13 maart.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken