Oumph! lanceert guerrilla poster-actie voor Week Zonder Vlees
- 3 mrt 2022 @ 10:14
- Ryan Baij
Oumph! lanceert in de ‘Week zonder vlees’ een ludieke guerrilla poster-actie, waarin de bekende ‘gezocht’ poster wordt ingezet om de carnivoor te zoeken.
Om Nederlanders op een verassende manier aan te sporen om plant-based te proberen, hangt het rebelse food merk Oumph! de grote steden in Nederland (o.a. Amsterdam, Rotterdam, Groningen en Utrecht) vol met ‘gezocht’ posters. Ditmaal niet voor een kat die van huis is weggelopen, maar met de tekst ‘Vegan zoekt carnivoor’, om zo vleeseters een zetje in de goede (vega) richting te geven.
Het doel van de campagne is om vleeseters te laten ontdekken hoe makkelijk het is om ook eens een vega(n) maaltijd te maken. De week zonder vlees loopt van 7 tot en met 13 maart.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes