Oumph! lanceert guerrilla poster-actie voor Week Zonder Vlees
- 3 mrt 2022 @ 10:14
- Ryan Baij
Oumph! lanceert in de ‘Week zonder vlees’ een ludieke guerrilla poster-actie, waarin de bekende ‘gezocht’ poster wordt ingezet om de carnivoor te zoeken.
Om Nederlanders op een verassende manier aan te sporen om plant-based te proberen, hangt het rebelse food merk Oumph! de grote steden in Nederland (o.a. Amsterdam, Rotterdam, Groningen en Utrecht) vol met ‘gezocht’ posters. Ditmaal niet voor een kat die van huis is weggelopen, maar met de tekst ‘Vegan zoekt carnivoor’, om zo vleeseters een zetje in de goede (vega) richting te geven.
Het doel van de campagne is om vleeseters te laten ontdekken hoe makkelijk het is om ook eens een vega(n) maaltijd te maken. De week zonder vlees loopt van 7 tot en met 13 maart.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing