Oumph! lanceert guerrilla poster-actie voor Week Zonder Vlees
- 3 mrt 2022 @ 10:14
- Ryan Baij
Oumph! lanceert in de ‘Week zonder vlees’ een ludieke guerrilla poster-actie, waarin de bekende ‘gezocht’ poster wordt ingezet om de carnivoor te zoeken.
Om Nederlanders op een verassende manier aan te sporen om plant-based te proberen, hangt het rebelse food merk Oumph! de grote steden in Nederland (o.a. Amsterdam, Rotterdam, Groningen en Utrecht) vol met ‘gezocht’ posters. Ditmaal niet voor een kat die van huis is weggelopen, maar met de tekst ‘Vegan zoekt carnivoor’, om zo vleeseters een zetje in de goede (vega) richting te geven.
Het doel van de campagne is om vleeseters te laten ontdekken hoe makkelijk het is om ook eens een vega(n) maaltijd te maken. De week zonder vlees loopt van 7 tot en met 13 maart.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

