Glasnost schept op met Oatly

- Bureaus
- 21 jun 2022 @ 08:41
- 6326 x gelezen
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2022 @ 08:41
- 6326 x gelezen
- Michiel van Zaane
Het Amsterdamse PR-bureau Glasnost gebruikt producent van haverproducten Oatly om bekendheid te genereren. In een overduidelijke poging op te scheppen met een nieuw partnership met Oatly stuurde het bureau een ronkend persbericht rond.
‘We gaan Oatly tot leven brengen door middel van PR en activiteiten hier in Nederland’, pochte algemeen directeur Henk Boersen over het merk dat de plantaardige wereld helpt herdefiniëren. ‘Misschien heb je van ze gehoord?’
Boersen, die puur bij toeval een Oatly-shirt droeg terwijl hij een havercappuccino dronk, zei dat Glasnost werd gekozen omdat het bedrijf Oatly's passie deelt voor ‘een moedige en baanbrekende benadering van communicatie.’ ‘We staan allebei voor openheid, transparantie en verandering, en het ding met Oatly is... wacht, had ik al gezegd dat we met Oatly werken?
Het eerste werk van Glasnost met Oatly wordt in juni 2022 verwacht.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [Cannes] Donderdagavond 3x brons... 24-06-2022
- MoAwards 2022: Essensor Marketing... 24-06-2022
- DOSSIER BUIKGEVOEL Hornbach24-06-2022
- New storytelling, comeback captain... 23-06-2022
- Nederland 4x genomineerd in... 23-06-2022
- DOSSIER BUIKGEVOEL Mariëlle Krouwel... 23-06-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference
- 8nov 2022
Social Service Congres