Glasnost schept op met Oatly
- Bureaus
- 21 jun 2022 @ 08:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2022 @ 08:41
- Michiel van Zaane
Het Amsterdamse PR-bureau Glasnost gebruikt producent van haverproducten Oatly om bekendheid te genereren. In een overduidelijke poging op te scheppen met een nieuw partnership met Oatly stuurde het bureau een ronkend persbericht rond.
‘We gaan Oatly tot leven brengen door middel van PR en activiteiten hier in Nederland’, pochte algemeen directeur Henk Boersen over het merk dat de plantaardige wereld helpt herdefiniëren. ‘Misschien heb je van ze gehoord?’
Boersen, die puur bij toeval een Oatly-shirt droeg terwijl hij een havercappuccino dronk, zei dat Glasnost werd gekozen omdat het bedrijf Oatly's passie deelt voor ‘een moedige en baanbrekende benadering van communicatie.’ ‘We staan allebei voor openheid, transparantie en verandering, en het ding met Oatly is... wacht, had ik al gezegd dat we met Oatly werken?
Het eerste werk van Glasnost met Oatly wordt in juni 2022 verwacht.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

