Glasnost schept op met Oatly

Glasnost schept op met Oatly
  • Bureaus
  • 21 jun 2022 @ 08:41
  • 6326 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Amsterdamse PR-bureau Glasnost gebruikt producent van haverproducten Oatly om bekendheid te genereren. In een overduidelijke poging op te scheppen met een nieuw partnership met Oatly stuurde het bureau een ronkend persbericht rond.

‘We gaan Oatly tot leven brengen door middel van PR en activiteiten hier in Nederland’, pochte algemeen directeur Henk Boersen over het merk dat de plantaardige wereld helpt herdefiniëren. ‘Misschien heb je van ze gehoord?’

Boersen, die puur bij toeval een Oatly-shirt droeg terwijl hij een havercappuccino dronk, zei dat Glasnost werd gekozen omdat het bedrijf Oatly's passie deelt voor ‘een moedige en baanbrekende benadering van communicatie.’ ‘We staan ​​allebei voor openheid, transparantie en verandering, en het ding met Oatly is... wacht, had ik al gezegd dat we met Oatly werken?

Het eerste werk van Glasnost met Oatly wordt in juni 2022 verwacht.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken