Bewustwordingscampagne palliatieve zorg
- Bureaus
- 15 mrt 2023 @ 10:32
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 mrt 2023 @ 10:32
- Sjaak Hoogkamer
Jaarlijks krijgen 115.000 Nederlanders te horen dat de ze ongeneeslijk ziek zijn en gaan de palliatieve fase in. Er zijn in Nederland honderden initiatieven om die mensen een betere kwaliteit van leven te geven. Een campagne van PZNL moet daarover meer bekendheid geven.
In de outdoor en online campagne staan ‘echte patienten’ centraal. Met als krachtige boodschap dat ze ongeneeslijk ziek zijn, maar allesbehalve uitbehandeld. De campagne nodigt uit online op zoek te gaan naar de mogelijkheden. Being There ontwikkelde de campagne samen met fotograaf Dana Lixenberg.
‘Mensen die ongeneeslijk ziek zijn hebben in beperkte mate toegang tot de palliatieve behandelingen die wél beschikbaar zijn,’ zegt Saskia Teunissen, bestuurder van PZNL (Palliatieve Zorg Nederland). ‘Voor zorgverleners is het niet vanzelfsprekend om die mogelijkheden onder de aandacht te brengen. Toegang tot palliatieve zorg begint met het gebruik van de juiste woorden.’
Credits
Klant: PZNL – Rob Bruntink, Aimée Reinaards en Shahied Badoella
Concept, strategie en productie: Being There
Fotografie: Dana Lixenberg
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe klanten Zandbeek 24-03-2023
- Heineken lanceert eerste campagne... 24-03-2023
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day