Merkactivatiebureau Barracuda werkt samen met Duvel

- Bureaus
- 31 jan 2024 @ 07:54
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 jan 2024 @ 07:54
- Michiel van Zaane
Strategisch merkactivatiebureau Barracuda gaat samenwerken met biermerk Duvel Moortgat, dat sinds 1871 bestaat.
Ingeborg Zimmer, Events & Experience Manager bij Duvel Moortgat: ‘Het hands-on karakter van Barracuda, de korte communicatielijnen en hun sterk resultaatgerichte aanpak, spraken direct tot ons.’ Zimmer benadrukte verder dat het vermogen van Barracuda om snel en effectief te handelen, gecombineerd met hun toewijding aan tastbare resultaten, precies is wat Duvel Moortgat zocht in een strategische partner voor evenementen en merkactivaties. ‘Onze doelstelling is om onze merken op een unieke en impactvolle manier te presenteren aan ons publiek. Barracuda begrijpt dat en heeft de vaardigheden en ervaring om dit te realiseren.’
Olivier Lorent, eigenaar & commercieel directeur van Barracuda, deelt het enthousiasme over de nieuwe samenwerking: ‘Het is een eer om geselecteerd te worden door Duvel Moortgat. We zien er enorm naar uit om samen te werken en de visie van Duvel Moortgat tot leven te brengen door middel van onvergetelijke evenementen en merkactivaties.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky 07-02-2025
- Vogelbescherming Nederland: luister... 07-02-2025
- Your Majesty en Infinum onderzoeken... 07-02-2025
- Drie vragen aan… Maaike Maagdenberg06-02-2025
- Desperados lanceert nieuwe campagne... 05-02-2025
- Lidl kiest Bruut als lead agency... 05-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day