Côte d'Or lanceert merkplatform 'De Kracht van Karakter'
- Bureaus
- 9 jul 2024 @ 10:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 9 jul 2024 @ 10:02
- Nanny Kuilboer
Met de lancering van ‘De Kracht van Karakter’ wil Côte d'Or de historie van het merk en het gebruik van de beste cacaobonen benadrukken. De olifant, het iconische logo van Côte d'Or, speelt een hoofdrol. De campagne omvat tv-commercials en digitale en socialmediacontent.
De campagne is ontwikkeld door Ogilvy Social Lab Brussel, Ogilvy Parijs en Hogarth en is gebaseerd op uitgebreid marktonderzoek en consumentenonderzoek, vertelt Julie Frederickx, Strategy Director bij Ogilvy Social Lab Brussel. Côte d'Or hoopt zich hiermee te onderscheiden in de chocoladecategorie en een nieuwe generatie consumenten aan te trekken. ‘Deze equity-campagne, die begin juli van start ging, is een cruciaal moment voor Côte d'Or binnen Mondelēz.’
Het verwensegment binnen Mondelēz
Caroline Baume, Marketing Director Mondelēz Benelux: ‘Binnen Mondelēz heeft Côte d'Or zich altijd ingezet om hoogwaardige verwen-ervaringen , te bieden. De Kracht van Karakter-campagne is een weerspiegeling van onze toewijding aan kwaliteit en onze ambitie om op te vallen in de chocoladecategorie. We zijn verheugd om samen te werken met Ogilvy Social Lab, Ogilvy Parijs en Hogarth aan deze fantastische reis en kunnen niet wachten tot onze klanten het gedurfde nieuwe tijdperk van Côte d'Or kunnen ervaren.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
- NL Alert zet humor in voor gevoel... 24-03-2025
- Rabobank speelt in op woningnood met... 24-03-2025
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners 21-03-2025
- Ontmoet Bobbie en haar familie21-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center