Côte d'Or lanceert merkplatform 'De Kracht van Karakter'
- Bureaus
- 9 jul 2024 @ 10:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 9 jul 2024 @ 10:02
- Nanny Kuilboer
Met de lancering van ‘De Kracht van Karakter’ wil Côte d'Or de historie van het merk en het gebruik van de beste cacaobonen benadrukken. De olifant, het iconische logo van Côte d'Or, speelt een hoofdrol. De campagne omvat tv-commercials en digitale en socialmediacontent.
De campagne is ontwikkeld door Ogilvy Social Lab Brussel, Ogilvy Parijs en Hogarth en is gebaseerd op uitgebreid marktonderzoek en consumentenonderzoek, vertelt Julie Frederickx, Strategy Director bij Ogilvy Social Lab Brussel. Côte d'Or hoopt zich hiermee te onderscheiden in de chocoladecategorie en een nieuwe generatie consumenten aan te trekken. ‘Deze equity-campagne, die begin juli van start ging, is een cruciaal moment voor Côte d'Or binnen Mondelēz.’
Het verwensegment binnen Mondelēz
Caroline Baume, Marketing Director Mondelēz Benelux: ‘Binnen Mondelēz heeft Côte d'Or zich altijd ingezet om hoogwaardige verwen-ervaringen , te bieden. De Kracht van Karakter-campagne is een weerspiegeling van onze toewijding aan kwaliteit en onze ambitie om op te vallen in de chocoladecategorie. We zijn verheugd om samen te werken met Ogilvy Social Lab, Ogilvy Parijs en Hogarth aan deze fantastische reis en kunnen niet wachten tot onze klanten het gedurfde nieuwe tijdperk van Côte d'Or kunnen ervaren.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation