Côte d'Or lanceert merkplatform 'De Kracht van Karakter'

 Côte d'Or lanceert merkplatform 'De Kracht van Karakter'
  • Bureaus
  • 9 jul 2024 @ 10:02
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesMarketing

Met de lancering van ‘De Kracht van Karakter’ wil Côte d'Or de historie van het merk en het gebruik van de beste cacaobonen benadrukken. De olifant, het iconische logo van Côte d'Or, speelt een hoofdrol. De campagne omvat tv-commercials en digitale en socialmediacontent.

De campagne is ontwikkeld door Ogilvy Social Lab Brussel, Ogilvy Parijs en Hogarth en is gebaseerd op uitgebreid marktonderzoek en consumentenonderzoek, vertelt Julie Frederickx, Strategy Director bij Ogilvy Social Lab Brussel. Côte d'Or hoopt zich hiermee te onderscheiden in de chocoladecategorie en een nieuwe generatie consumenten aan te trekken. ‘Deze equity-campagne, die begin juli van start ging, is een cruciaal moment voor Côte d'Or binnen Mondelēz.’

Het verwensegment binnen Mondelēz
Caroline Baume, Marketing Director Mondelēz Benelux: ‘Binnen Mondelēz heeft Côte d'Or zich altijd ingezet om hoogwaardige verwen-ervaringen , te bieden. De Kracht van Karakter-campagne is een weerspiegeling van onze toewijding aan kwaliteit en onze ambitie om op te vallen in de chocoladecategorie. We zijn verheugd om samen te werken met Ogilvy Social Lab, Ogilvy Parijs en Hogarth aan deze fantastische reis en kunnen niet wachten tot onze klanten het gedurfde nieuwe tijdperk van Côte d'Or kunnen ervaren.’



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken