Côte d'Or lanceert merkplatform 'De Kracht van Karakter'
- Bureaus
- 9 jul 2024 @ 10:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 9 jul 2024 @ 10:02
- Nanny Kuilboer
Met de lancering van ‘De Kracht van Karakter’ wil Côte d'Or de historie van het merk en het gebruik van de beste cacaobonen benadrukken. De olifant, het iconische logo van Côte d'Or, speelt een hoofdrol. De campagne omvat tv-commercials en digitale en socialmediacontent.
De campagne is ontwikkeld door Ogilvy Social Lab Brussel, Ogilvy Parijs en Hogarth en is gebaseerd op uitgebreid marktonderzoek en consumentenonderzoek, vertelt Julie Frederickx, Strategy Director bij Ogilvy Social Lab Brussel. Côte d'Or hoopt zich hiermee te onderscheiden in de chocoladecategorie en een nieuwe generatie consumenten aan te trekken. ‘Deze equity-campagne, die begin juli van start ging, is een cruciaal moment voor Côte d'Or binnen Mondelēz.’
Het verwensegment binnen Mondelēz
Caroline Baume, Marketing Director Mondelēz Benelux: ‘Binnen Mondelēz heeft Côte d'Or zich altijd ingezet om hoogwaardige verwen-ervaringen , te bieden. De Kracht van Karakter-campagne is een weerspiegeling van onze toewijding aan kwaliteit en onze ambitie om op te vallen in de chocoladecategorie. We zijn verheugd om samen te werken met Ogilvy Social Lab, Ogilvy Parijs en Hogarth aan deze fantastische reis en kunnen niet wachten tot onze klanten het gedurfde nieuwe tijdperk van Côte d'Or kunnen ervaren.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

