Venco vreet de Engelsen op

- Bureaus
- 10 jul 2024 @ 07:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 jul 2024 @ 07:51
- Michiel van Zaane
Dropfabrikant Venco maakt al jaren vele soorten drop, waaronder Engelse drop. In aanloop naar de halve finale wedstrijd van het EK, waarbij Nederland het opneemt tegen Engeland, kwam Venco met de inhaker: "We vreten ze op!"
De inhaker is bedacht door Fightclub. Ariane Houben & Iris Bommer (Venco): ‘Fightclub verraste ons met deze slimme inhaker die perfect past bij het merk Venco. Om het momentum optimaal te benutten, wordt deze inhaker sinds gisteren naast de social kanalen ook ingezet als (D)OOH in meerdere steden in Nederland. We gaan voor de winst!’
Sid van Zijp, Art Director Fightclub: ‘Een simpele inhaker met pit, die verder geen uitleg behoeft, zo hoop je ze altijd in te kunnen koppen. In het design is duidelijk gekozen voor “less is more”, want meer heeft deze uiting ook niet nodig. Heel mooi dat de uiting zo zichtbaar is geworden online, op straat en vanavond op de grootste pleinen in het land.’
Credits:
Opdrachtgever: Venco (Cloetta)
Creative Agency: Fightclub
Mediabureau: Out Of Home Masters
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
- Herpositionering versterkt rol WTC Amsterdam
- OK Creative Agency lanceert €30K-startuppitch
Laatste Nieuws
- Opvallers over festivalmarketing... 25-11-2025
- ANWB brengt woonverzekeringen tot... 25-11-2025
- Van ‘gewoon beginnen’ tot... 25-11-2025
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

