Venco vreet de Engelsen op

Venco vreet de Engelsen op
  • Bureaus
  • 10 jul 2024 @ 07:51
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Dropfabrikant Venco maakt al jaren vele soorten drop, waaronder Engelse drop. In aanloop naar de halve finale wedstrijd van het EK, waarbij Nederland het opneemt tegen Engeland, kwam Venco met de inhaker: "We vreten ze op!"

De inhaker is bedacht door Fightclub. Ariane Houben & Iris Bommer (Venco): ‘Fightclub verraste ons met deze slimme inhaker die perfect past bij het merk Venco. Om het momentum optimaal te benutten, wordt deze inhaker sinds gisteren naast de social kanalen ook ingezet als (D)OOH in meerdere steden in Nederland. We gaan voor de winst!’

Sid van Zijp, Art Director Fightclub: ‘Een simpele inhaker met pit, die verder geen uitleg behoeft, zo hoop je ze altijd in te kunnen koppen. In het design is duidelijk gekozen voor “less is more”, want meer heeft deze uiting ook niet nodig. Heel mooi dat de uiting zo zichtbaar is geworden online, op straat en vanavond op de grootste pleinen in het land.’

Credits:
Opdrachtgever: Venco (Cloetta)
Creative Agency: Fightclub
Mediabureau: Out Of Home Masters

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken