Campagne Schouten & Nelissen: ‘Word sterker en maak impact!’

- Bureaus
- 29 jan 2025 @ 09:20
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 jan 2025 @ 09:20
- Kel Koenen
Opleidings- en trainingsinstituut Schouten & Nelissen heeft deze week een nieuwe campagne gelanceerd met de slogan ‘Word sterker en maak impact!’. De campagne, ontwikkeld in samenwerking met creative branding agency Vengean, wordt uitgerold via digitale buitenreclame (DOOH), social media en radio.
Met de campagne wil Schouten & Nelissen professionals aansporen om zich continu te ontwikkelen, zowel op hard als soft skills, om zo impact te maken in hun werk en leven. Tot voor kort opereerde het instituut onder de naam SUAS, maar inmiddels is het weer teruggekeerd naar de bekende naam Schouten & Nelissen. Het bedrijf maakt deel uit van Schouten Company, een organisatie met activiteiten in meer dan 65 landen.
‘Het is nu meer dan ooit belangrijk voor mensen en de organisaties waarvoor ze werken om impact te maken. Dat kan alleen als ze zich blijven ontwikkelen en in staat zijn om verandering te omarmen’, stelt Steven Steenbergen, algemeen directeur van Schouten & Nelissen.
De campagne zet Schouten & Nelissen neer als protagonist van werkend Nederland en maakt gebruik van onderscheidende merkassets, waaronder de ‘impactor’. Dit visuele element wordt gecombineerd met sonic branding, geïnspireerd op een hartslag, die zowel in video’s als op de radio wordt ingezet. De campagne belicht verschillende archetypen in herkenbare werksituaties, waarmee het belang van professionele groei en veerkracht wordt benadrukt.
Credits
Strategie, creatie en realisatie: Vengean
Opdrachtgever: Schouten & Nelissen
Productie radio, OLV's en fotografie: Lukkien
Mediabureau: Zuiver Media
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers