ASN Bank helpt starters hun woondromen waarmaken

- Bureaus
- 7 okt 2025 @ 07:52
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 okt 2025 @ 07:52
- Kel Koenen
ASN Bank richt zich in haar nieuwste campagne op starters op de woningmarkt. Met de boodschap ‘Breng jouw toekomstdromen dichterbij met een hypotheek van ASN Bank’ laat de bank zien hoe zij meewerkt aan een mooiere toekomst - op de optimistische toon die inmiddels kenmerkend is voor het merk.
In de campagne staan twee thema’s centraal die veel starters bezighouden: het verduurzamen en verbouwen van een woning en de mogelijkheid om een hypotheek af te sluiten met een studieschuld. Met het product ASN Duurzaam Wonen kunnen klanten hun huis energiezuiniger maken tegen een lagere rente. Daarnaast benadrukt de bank dat ook studenten en afgestudeerden met een studieschuld welkom zijn voor een hypotheekgesprek.
‘We zetten ons in om betaalbaar en duurzaam wonen mogelijk te maken. En dat is best een uitdaging’, zegt Angela Eijlander, Chief Marketing & Sales Officer bij ASN Bank. ‘We denken daarom graag mee met starters om hen op weg te helpen bij het waarmaken van hun toekomstdromen. Iedereen is welkom in een van onze kantoren voor een persoonlijk gesprek en advies.’
Bekijk de campagnefilm hieronder:
De campagne vormt een vervolg op de in juli gelanceerde merkcampagne met de pay-off ‘Nu al zin in morgen’. Waar die campagne de toekomstgerichte identiteit van ASN Bank neerzette, laat de nieuwe wooncampagne concreet zien hoe de bank invulling geeft aan haar merkbelofte.
De campagne is tot eind december te zien op televisie, radio, online en sociale media, en wordt ondersteund via de 116 ASN-kantoren, RegioBank-filialen en onafhankelijke hypotheekadviseurs in het hele land.
Credits
Klant: ASN Bank
Bureau: Alfred
Mediabureau: Wavemaker
PR-bureau: HvdM
Lees ook
Het exclusieve interview met Angela Eijlander over de merkcampagne van ASN Bank
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

