Anderzorg lanceert podcast voor millennials
- Content
- 15 aug 2018 @ 12:19
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekContent
- 15 aug 2018 @ 12:19
- Redactie Contentmarketing
Anderzorg lanceert deze week de podcastserie 'Dat overkomt mij niet'. In de serie gepresenteerd door Krista Arriëns worden onderwerpen voor jongeren besproken, zoals burn-out en digitale verslaving. Verantwoordelijk bureau is Blauw Gras.
Anderzorg is hiermee de eerste Nederlandse zorgverzekeraar die een eigen podcast heeft. Volgens Anderzorg is de podcast bezig met een flinke opmars onder millennials, wat maakt dat het een geschikt middel is voor de doelgroep van het merk.
Isaac Diepenhorst, account director bij Blauw Gras, laat weten: 'Anderzorg is een merk dat voorop loopt en niet bang is om nieuwe dingen te proberen. Een podcast sluit hier mooi op aan.'
Met de podcast wil Anderzorg luisteraars bewust maken van de gevaren van bijvoorbeeld een burn-out, maar ook handvatten geven om een fitobsessie of digitale verslaving te voorkomen.
35% luistert podcast af
De podcast is hot, zo blijkt ook uit onderzoek van Edison Research. Het Amerikaanse marktonderzoeksbureau ondervond dat de luisteraar gemiddeld zo'n 15-20 minuten betrokken is bij het bewuste merk en 35% de hele podcast afluistert.
'Dat overkomt mij niet' is te beluisteren via Spotify en iTunes.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- burn-out
- anderzorg
- millennial
- zorg
- podcast
- blauw gras
- edison research
- digitale verslaving
- zorgverzekeraar
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
- Soilmates lanceert 'Ugly Gems Guide'15-09-2025
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes