Anderzorg lanceert podcast voor millennials

Anderzorg lanceert podcast voor millennials
  • Content
  • 15 aug 2018 @ 12:19
  • 21016 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekContent

Anderzorg lanceert deze week de podcastserie 'Dat overkomt mij niet'. In de serie gepresenteerd door Krista Arriëns worden onderwerpen voor jongeren besproken, zoals burn-out en digitale verslaving. Verantwoordelijk bureau is Blauw Gras.

Anderzorg is hiermee de eerste Nederlandse zorgverzekeraar die een eigen podcast heeft. Volgens Anderzorg is de podcast bezig met een flinke opmars onder millennials, wat maakt dat het een geschikt middel is voor de doelgroep van het merk.

Isaac Diepenhorst, account director bij Blauw Gras, laat weten: 'Anderzorg is een merk dat voorop loopt en niet bang is om nieuwe dingen te proberen. Een podcast sluit hier mooi op aan.'

Met de podcast wil Anderzorg luisteraars bewust maken van de gevaren van bijvoorbeeld een burn-out, maar ook handvatten geven om een fitobsessie of digitale verslaving te voorkomen.

35% luistert podcast af

De podcast is hot, zo blijkt ook uit onderzoek van Edison Research. Het Amerikaanse marktonderzoeksbureau ondervond dat de luisteraar gemiddeld zo'n 15-20 minuten betrokken is bij het bewuste merk en 35% de hele podcast afluistert.

 

'Dat overkomt mij niet' is te beluisteren via Spotify en iTunes.

 

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken