Sanoma verkoopt Head Office België

Sanoma verkoopt Head Office België
  • Content
  • 15 nov 2018 @ 12:28
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersContent

Sanoma heeft Head Office België verkocht aan de oprichters ervan, Gilles van Lembergen en Tim Pauwels. Het contentmarketingbureau gaat per direct zelfstandig verder. Head Office Nederland blijft onderdeel van Sanoma en wordt onderdeel van de commerciële organisatie.

Susan Duinhoven, CEO van Sanoma NL, laat weten: 'Head Office België heeft de afgelopen jaren een goede bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van Sanoma als organisatie. De synergiemogelijkheden met andere bedrijfsonderdelen van Sanoma is, na de verkoop van de vrouwentitels aan Roularta, minimaal geworden. De verkoop is dus een logische stap voor beide partijen.'

Kees Wilbrink, commercial director bij Sanoma, voegt daaraan toe: 'Contentmarketing is een groeimarkt en een belangrijk product in Sanoma's totale adverteerderspropositie in Nederland. Dit is een logische stap voorwaarts om maximale service te kunnen bieden aan adverteerders en maximaal oplossingsgericht te zijn. Hiermee sluiten we aan op de behoefte van de adverteerder om eenduidig in de markt te opereren met een minimaal aantal contactpersonen en vergroten we de customer intimacy.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken