Fitzroy lanceert whitepaper voor marketeers in food
- Content
- 14 mei 2019 @ 16:41
- Link
- 14 mei 2019 @ 16:41
Reclamebureau Fitzroy heeft de afgelopen maanden trends en ontwikkelingen in 'online services', 'health' en 'food & drinks' in kaart gebracht. Voor die laatste sector is er nu een wrap-up beschikbaar in de vorm van een PDF.
Fitzroy lanceerde eerder dit jaar een zogenoemde Cultural Insights-afdeling, waarmee het bureau kennis uit verschillende industrieën, doelgroepen en subculturen verzamelt. Pernille Kok-Jensen staat aan het roer van deze unit. Zij laat weten: 'Als het bespreken van de impact van deze veranderingen niet al op de agenda van uw organisatie staat, dan is het nu hoog tijd. De lijst met nieuwe ontwikkelingen is lang. Denk hierbij aan het versmelten van de virtuele en fysieke werelden. Culturen en tradities die plaats maken voor nieuwe eetrituelen. De afwijzing van binaire structuren. Of de opkomst van de remix-cultuur. Foodbrands hebben vandaag de dag te maken met beter geïnformeerde en meer bewuste consumenten, die steeds betere producten willen en daarom kiezen voor kleinere, sympathieke merken. De vraag aan alle merken in food is dus: hoe ga je om met deze veranderingen?'
Shifts
In de whitepaper 'Edibles - tasting the future of food and drinks' staan relevante shifts in de foodbranche beschreven. Ook biedt Fitzroy een kijkje in de keuken hoe het deze shifts heeft toegepast voor een aantal van zijn eigen klanten. 'Steek je mouwen uit en bereid je voor op wat phygital flavors, ethical appetites, elevated anmialistics en habitual hijacking voor jouw merk kan betekenen.'
Marketeers kunnen hier een versie van de whitepaper bemachtigen.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers