Fitzroy lanceert whitepaper voor marketeers in food

  • Content
  • 14 mei 2019 @ 16:41
  • Link
  • 14 mei 2019 @ 16:41

Reclamebureau Fitzroy heeft de afgelopen maanden trends en ontwikkelingen in 'online services', 'health' en 'food & drinks' in kaart gebracht. Voor die laatste sector is er nu een wrap-up beschikbaar in de vorm van een PDF.

Fitzroy lanceerde eerder dit jaar een zogenoemde Cultural Insights-afdeling, waarmee het bureau kennis uit verschillende industrieën, doelgroepen en subculturen verzamelt. Pernille Kok-Jensen staat aan het roer van deze unit. Zij laat weten: 'Als het bespreken van de impact van deze veranderingen niet al op de agenda van uw organisatie staat, dan is het nu hoog tijd. De lijst met nieuwe ontwikkelingen is lang. Denk hierbij aan het versmelten van de virtuele en fysieke werelden. Culturen en tradities die plaats maken voor nieuwe eetrituelen. De afwijzing van binaire structuren. Of de opkomst van de remix-cultuur. Foodbrands hebben vandaag de dag te maken met beter geïnformeerde en meer bewuste consumenten, die steeds betere producten willen en daarom kiezen voor kleinere, sympathieke merken. De vraag aan alle merken in food is dus: hoe ga je om met deze veranderingen?'

Shifts

In de whitepaper 'Edibles - tasting the future of food and drinks' staan relevante shifts in de foodbranche beschreven. Ook biedt Fitzroy een kijkje in de keuken hoe het deze shifts heeft toegepast voor een aantal van zijn eigen klanten. 'Steek je mouwen uit en bereid je voor op wat phygital flavors, ethical appetites, elevated anmialistics en habitual hijacking voor jouw merk kan betekenen.'

 

Marketeers kunnen hier een versie van de whitepaper bemachtigen.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken