Praxis kiest voor Social.Inc

Praxis kiest voor Social.Inc
  • Content
  • 8 mei 2019 @ 11:28
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaContent

Social media- en contentbureau Social Inc. is aan de slag voor Praxis. In het eerste kwartaal van dit jaar hebben beide partijen samengewerkt aan een social mediastrategie voor de bouwmarkt.

Claire du Pon, content marketing manager bij Praxis, laat weten: 'Onze contentstrategie is erop gericht om onze klanten te voorzien van praktische informatie en handvatten, waarmee we onze merkbelofte 'voor de makers' écht tot leven brengen. Na een mini-pitch op bestaande content en het toepassen van content binnen de verschillende fasen van de customer journey hebben we gekozen voor de samenwerking met Social.Inc.'

Sonja Loth, directeur van Social.Inc, voegt daaraan toe: 'Praxis is voor ons een ideale klant om op te werken. Wij helpen het merk in het creëren van een goede balans tussen content die perfect aansluit op het gedrag en de verwachtingen van de gebruikers op de verschillende platformen, en het realiseren van concrete marketingdoelstellingen.'

De samenwerking tussen Praxis en Social.Inc geldt voor een langere termijn, waarbij doorlopend content wordt geproduceerd, geanalyseerd en geoptimaliseerd voor de verschillende kanalen en doelgroepen. Social Inc. werkt hierbij samen met bureaus Alfred en Newcraft.

Ga voor meer informatie naar de website.

Afbeelding via Facebook-pagina Praxis.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken