Mobiel.nl kiest BetterMatter

Mobiel.nl kiest BetterMatter
  • Content
  • 27 aug 2019 @ 11:11
  • 13473 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • MobileContentVideo

Voor de doorvertaling van de merkstrategie naar videocontent kiest Mobiel.nl voor een samenwerking met BetterMatter, het zusterbureau van activatiebureau Kumpany.

De wens van Mobiel.nl om onderscheidend te zijn als het gaat om het delen van productspecifieke eigenschappen van telefoons en abonnementen en deze laagdrempelig en vermakelijk te presenteren aan zijn (potentiële) klanten is door BetterMatter vertaald naar het concept 'De klant, de keuze'.

In de eerste videoserie komen klanten die zelf bewust voor een bepaalde smartphone hebben gekozen aan het woord. Zij geven een inkijkje in wat voor hen belangrijk is bij de keuze van de telefoon, hoe zij deze in de praktijk ervaren en waar de telefoon toe in staat is. Om de week verschijnt er een nieuwe aflevering via de eigen kanalen van Mobiel.nl. Verdere distributie vindt plaats via gerichte advertentie-inzet.

Maarten Roomer, marketing director van Mobiel.nl, laat weten: 'Naast onze spot en non-spot inzet kiezen we nu ook bewust voor contentmarketing. Het versterkt ons verhaal over wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan. Samen met BetterMatter hebben we productreview een ander gezicht gegeven. Niet de expert, maar de klant aan het woord.'

De eerste aflevering staat sinds vandaag online en is hieronder te bekijken:



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken